۰ نفر
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
شروع مجدد رزرو هتل های ایران در هتل یار

پس از گسترش ویروس کرونا، در هفته های پایانی سال ۱۳۹۸، واحدهای اقامتی از جمله تمامی هتل های ایران، تعطیل و باتوجه به همزمانی این اتفاق با ایام نوروز، تمامی رزرو هتل های ایران لغو شدند.

اما خوشبختانه آخرین اخبار و دستور دادستانی کل کشور، حاکی از بازگشایی مجدد تعدادی از هتل ها در شهرهای مختلف ایران بوده که تا این لحظه تنها از سایت رسمی شبکه رزرواسیون هتل های ایران به آدرس www.hotelyar.com قابل مشاهده و رزرو می باشند.

درخصوص رفع نگرانی های احتمالی افرادی که قصد رزرو هتل دارند، لازم به ذکر است که بازگشایی مجدد هتل های ایران تحت نظرات دقیق و مستمر وزارت بهداشت و طی پروتکل های تخصصی صورت گرفته است. این اقدامات علاوه بر ضدعفونی مکرر و کامل محیط های مختلف هتل ها از x جمله تمامی اتاق ها، شامل قوانین نظارتی مانند غربالگری دقیق میهمانان و کارکنان هتل ها، کنترل بهداشت مواد غذایی و آشپزخانه، ضدعفونی مستمر ساختمان هتل و کلیه تجهیزات و... می شود که می توان گفت، خطری مسافران را تهدید نخواهد کرد.

اما برای اطلاع از لیست کامل هتل هایی که به طور قانونی و با دستور رسمی و تحت نظارت وزارت بهداشت بازگشایی مجدد شده اند، لازم که باتوجه به خدمات ارزنده این رزرواسیون برتر در زمان لغو سفرهای نوروزی و عودت تمامی مبالغ پرداخت شده از سوی مسافران بدون منوط کردن به دریافت مبالغ از سوی هتل ها، درحال حاضر معتبرترین سامانه رزرو هتل ها می باشد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =