تهیه و توزیع ۳۷۰ هزار ماسک بین نیازمندان به همت بانوان طلبه جهادی

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس از تهیه و توزیع حدود ۳۷۰ هزار ماسک در بین اقشار مختلف نیازمند سطح استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از فارس لیلا بهرامی شاد ، با اشاره به فعالیت بانوان طلبه به منظور مقابله با بیماری کرونا در سطح استان، اظهار داشت: در راستای تأمین سلامت مردم و بهداشت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان فارس با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در منازل خود و یا همکاری با نهادهای مرتبط در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: از ابتدای فعالیت مدافعان سلامت در مدارس علمیه تاکنون با مشارکت حدود ۴۵۰ نفر از این خواهران به همراه خانواده های خود و خیرین سلامت بیش از ۳۷۰ هزار ماسک تولید و در میان آحاد مردم استان توزیع کرده اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس با بیان اینکه طلاب و مدارس علمیه همواره در کنار مردم هستند، ابراز داشت: با هدف عمل کردن به واجب کفایی، تجهیز متوفیان بیماری کرونا و حفظ شئونات اموات مسلمین، تعداد ۱۰ نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران از همان ابتدای سال جدید اقدام به تجهیز اموات کرونایی کرده و با انجام این کار بخشی از آلام خانواده های آن ها را مرحم شدند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین اقدام از جانب هم استانی های عزیز در این روزها جهت قطع زنجیره این ویروس رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و مراجعات غیرضرور به بیرون از منازل است.

بهرامی در پایان تأکید کرد: به منظور آگاهی بخشی به آحاد جامعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا جمعی از طلاب در اجرای طرح سلامت غربالگری مشارکت کرده و توصیه های لازم را در این زمینه به مردم ارائه دادند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =