ترامپ: اگر بایدن رئیس‌جمهور شود ایران و چین، آمریکا را مال خود می‌کنند

فارس نوشت: دونالد ترامپ مدعی شد که «در صورت پیروزی جو بایدن در انتخابات، ایران، چین، کانادا و مکزیک آمریکا را مال خودشان می‌کنند. شما دیگر کشوری نخواهید داشت.»

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری این کشور در پاسخ به سوالی درباره انتخابات مدعی شد اگر جو بایدن، معاون باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب دموکرات پیروز شود ایران و چین، آمریکا را مال خودشان می‌کنند.

رئیس‌جمهور آمریکامدعی شد: «در صورت پیروزی بایدن در انتخابات، ایران، چین، کانادا و مکزیک آمریکا را مال خودشان می‌کنند. شما دیگر کشوری نخواهید داشت.»

وی همچینین مدعی شد: «مایل هستم با ایران کار کنم، اما به نظر می‌رسد آن‌ها منتظر دولت بعدی هستند. حدس میزنم که جان کری نمیخواهد که آن‌ها الان توافق کنند!»

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید ترک IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    20 3
    مایل هستم با ایران کار کنم ولی ..... این چه میلی است که قدرتمندترین سردار ایرانی را شبانه ترور می کند و بر ضخامت تحریم ها روز به روز می افزاید ؟؟؟ با این میل چه باید کرد ؟؟ چه توجیه و فلسفه ای برای این مسئله می توان تراش داد ؟؟؟ این میل باید زده شود چون شدیدا دچار سوء هاضمه است .... صعودیها کاخ سفید را مسموم کرده اند و خاک عراق باتلاق دردناک امریکا و آمریکائیهاست .
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    اوباما كاملا حلقه بگوش ما بود
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    اونهایی که این چرندیات را باور می کنند چقدر احمقند. همانطور که امریکا نمی تونه ایران را مال خودش کنه ایران هم قصد نداره هیچ کشوری رو مال خودش کنه. هر کشوری متعلق به مردمان همان سرزمین است
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    این ترامپ هم تو هر پرونده سیاست خارجه که شکست میخوره یسره پای جان کری رو میکشه وسط! پس فردا هم لابد میگه که آمریکا بیشترین مرگ و میر کرونا رو داره بخاطر حضور جان کری در آمریکاست!