اقدامات شورای شهر یزد در سال ۹۹ با جهش همراه است

ایمنا نوشت: رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: امیدواریم امسال، سال جهش اقدامات شورای شهر یزد باشد و مردم نتایج زحمات سال های گذشته را درک کنند.

غلامعلی سفید اظهار کرد: شورای اسلامی شهر یزد در دوره پنجم با تکیه بر خرد جمعی و کار کارشناسی اقداماتی داشته که در زمینه های مختلف به طور جدی قابل ارائه است.
وی به اقدامات شاخص شورای پنجم شهر یزد اشاره کرد و گفت: ایجاد نظم مالی منسجم و به روز رسانی حسابرسی ها در شهرداری و شورای شهر، توجه به امر هوشمندسازی قابل مقایسه با سال های قبل نیست.
رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه استفاده بهینه آب در فضای سبز و تفکیک آب شرب از آب غیر شرب، دقت و سرعت در رسیدگی به لوایح، رعایت حال مردم و محرومان از دیگر اقدامات شورای شهر و شهرداری یزد در این سال ها بوده است، تاکید کرد: شورا و شهرداری یزد در موضوع شیوع کرونا در جهت رفاه و خدمت رسانی به مردم اقداماتی انجام داد که در تاریخ یزد ماندگار شد.
وی توجه به بافت تاریخی و اقدامات اساسی در این خصوص، برنامه‌ریزی برای صدور پروانه و رفع تخلفات در ساخت و ساز، برقراری ارتباط با خارج از کشور اعم از برگزاری همایش بین المللی، خواهرخواندگی و تفاهم های مختلف را جزو دیگر اقدامات مهم شورای پنجم اعلام کرد.
سفید با بیان اینکه اعتبار بخشیدن به شورا شهر یزد و شفافیت در امور از مهم‌ترین اقدامات این دوره است، تصریح کرد:  هم اکنون شورای شهر یزد جایگاه خوبی در تصمیمات استان دارد و شفافیت و پخش مستقیم جلسات شورا و شنیدن انتقاد منتقدین همواره در دستور کار شورای پنجم بوده است.
رییس شورای شهر یزد با بیان اینکه در توجه به اتباع بیگانه همراهی بیشتر مسئولان لازم است، گفت: تلاش برای حل مشکل حمل و نقل عمومی که امید داریم در سال جدید به نتیجه برسد و تلاش برای حل موضوع پسماند و حل معضلات اجتماعی مانند معتادان متجاهر، زنان بد سرپرست و بی سرپرست جزو اقدامات این شورا بود.
وی بر توجه به مسائل فرهنگی و هنری تاکید کرد و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به امور فرهنگی و هنری از دغدغه های این شورا بود که امیدواریم امسال سال توجه به زیربناهای فرهنگی باشد.
وی افزود: به نتیجه رساندن پروژه های عمرانی با موضوع فرهنگی را در دستور کار داریم.
سفید بیان کرد: امیدواریم امسال سال جهش کارهای شورا باشد و مردم نتایج تلاش ها را ببینند هر چند که بعضی با برداشت اشتباه از اقدامات شورا ما را همراهی نمی کنند و مانع تراشی می کنند و وقت و امکانات شورا را به هدر می دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =