۰ نفر
۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵

بازیگر و کارگردان برنده اسکار قرارداد بازی در «سوپرمن»‌ جدید به کارگردانی زاک اسنایدر را امضاء کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این پروژه فعلا بدون نام تولید مشترک برادران وارنر و لجندری پیکچرز است و کوین کاستنر در آن به نقش جاناتان کنت، پدرخوانده سوپرمن ظاهر خواهد شد.

هنری کاویل نقش مرد فولادین را بازی می‌کند و دایان لین هم نقش مارتا کنت، مادرخوانده زمینی قهرمان داستان را ایفاء می‌کند. جاناتان و مارتا کنت‌ در قصه‌های مصور «سوپرمن» شخصیت‌هایی هستند که بیشترین تاثیر را روی او دارند. در قصه اصلی آنها کال-ال (بعدها سوپرمن) را از نوزادی به فرزندی می‌پذیرند و نام کلارک را برای او انتخاب می‌کنند.

در قصه اصلی جاناتان پس از آنکه کلارک کنت از دبیرستان فارغ‌التحصیل می‌شود، می‌میرد. در «سوپرمن»‌ ریچارد دانر این نقش را گلن فورد بازی کرد و شخصیت جاناتان در این فیلم بر اثر حمله قلبی می‌میرد. هنوز مشخص نیست شخصیت کاستنر در «سوپرمن»‌ جدید سرنوشتی مشابه داشته باشد.

این فیلم دسامبر 2012 اکران می‌شود. کریستوفر نولان یکی از تهیه‌کنندگان «سوپرمن» است. جزئیات داستان هنوز مشخص نیست. فیلمنامه را دیوید اس. گویر بر اساس داستانی از خودش و نولان نوشته است.

در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 سه فیلم «سوپرمن» ساخته شد. اولین فیلم را ریچارد دانر در 1978 با بازی کریستوفر ریو کارگردانی کرد. «سوپرمن 2» را ریچارد لستر در 1981 ساخت و «سوپرمن 3» نیز در 1983 باز به کارگردانی لستر روی پرده رفت. سال 2006 روایتی جدید با عنوان «سوپرمن بازمی‌گردد» به کارگردانی برایان سینگر ساخته شد.

کاستنر 56 ساله آخرین بار فیلم «کارمندان شرکت» به کارگردانی جان ولز را روی پرده داشت که در آن با بن افلک و تامی لی جونز همبازی است. او در مقام کارگردان و بازیگر فیلم «جنگ کوچک خودمان» را در دست تولید دارد.

کاستنر برای فیلم سال 1990 «رقص با گرگ‌ها» برنده اسکار بهترین فیلم و کارگردان شد. «سرزمین آب»، «پستچی» و «دشت باز»‌ از دیگر فیلم‌های او در مقام کارگردان است.

هالیوود ریپورتر / 17 مارس

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =