۱ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
نتیجه تست اشرف غنی و همسرش مشخص شد

ایرنا نوشت: سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که نتیجه تست کرونای محمداشرف غنی و همسرش «رولا غنی» پس از آزمایش، منفی اعلام شده است.

«صدیق صدیقی» روز سه شنبه به رسانه‌های افغانستان گفت که از اشرف غنی و رولا غنی به خواست خود آن‌ها آزمایش ویروس کرونا گرفته شده، اما نتایج آزمایش هردو منفی اعلام شده است.

پیش از این برخی منابع به نقل از «گاردین» نوشته بودند که اشرف غنی علائم بیماری کرونا را از خود نشان داده اما حاضر به انجام تست نشده است.

روزنامه هندوستان تایمز نیز نوشته بود که بعد از مثبت اعلام شدن ابتلای ۲۱ تن از کارمندان ریاست جمهوری افغانستان به ویروس کرونا، اشرف غنی نیز خود را قرنطینه کرده است. 

هنوز مشخص نیست که آیا غنی با هر یک از کارمندان کاخ ریاست جمهوری افغانستان در کابل در تماس بوده است.

این منبع نوشته بود، کاخ ریاست جمهوری افغانستان از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرده است اما بنا به گزارش‌ها، غنی ۷۰ ساله خود را قرنطینه کرده است، اگرچه هنوز هم هر روزه با برخی مقامات ارشد ملاقات می‌کند. 

بدنبال این خبرها بود که امروز سه شنبه سخنگوی ریاست جمهوری در توئیتی اعلام کرد که نتیجه تست رییس جمهور و بانوی اول منفی اعلام شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت افغانستان، در این کشور یکهزار و ۶۰ تن به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند که از این جمله ۱۳۵ تن بهبود یافته و ۳۵ تن هم جان باخته‌اند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =