۴ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
«نون. خ» رکورد خودش را شکست!

آنا نوشت: فصل دوم سریال «نون. خ» ساخته سعید آقاخانی با افزایش ۲۱ درصدی مخاطبان نسبت به سری قبل و رضایتبخشی بالای مخاطبان همراه شده است.

سری دوم سریال «نون. خ» که این شب‌ها در کنداکتور پخش شبکه یک سیما قرار دارد، با استقبال بینندگان و نیز منتقدین روبرو شده و به رغم اینکه از جدول ماه رمضان کنار گذاشته شده است اما همچنان توانسته رضایت مخاطبان را به خود جلب کند.

این سریال ۱۷ قسمتی که به واسطه فشردگی برنامه‌های پیش از ماه مبارک  شاهد کاهش دو قسمتی خواهد بود و در ۱۵ قسمت به پخش می‌رسد، شب گذشته قسمت دوازدهم خود را روی آنتن برد.

در تازه‌ترین آمار اعلامی سریال «نون. خ۲» با جذب ۵۶ درصدی مخاطب، شاهد افزایش ۲۱ درصدی این میانگین نسبت به سری اول خود بوده است. مدیر روابط عمومی سیما با اعلام این مطلب در صفحه مجازی خود خبر از رضاتبخشی سری دوم با ۸۰ درصد در سطح زیاد نیز داده است.

در سریال «نون خ ۲» بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شقایق دهقان، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند ایفای نقش می‌کنند. قصه سری جدید حال و هوای مردم یک روستا در یکی از مناطق کردنشین را روایت می‌کند.

۲۴۱۲۴۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • AE ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    39 25
    قابل توجه اونهایب که می گفتن تلویزیون بیننده نداره.آمار رو ببینید .البته میدون برای حاشا و انکار همیشه بازه
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      19 4
      بزرگوار اینکه مردم بشینن پای تلویزیونی که کرور کرور از جیبشون دارن براش خرج میکنن و یه ساعت یه سریال ببینن به معنی این که از صدا و سیما راضی هستن نیس.من خودم قبلش روشن میکنم میبینم و بعدش خاموش میکنم
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      9 20
      این آمار درست نیست هنوزهم سیمای ایران بیننده نداره وازدرد بی برنامه ای گهگاه ملت میشنند جلو تلویزیون
    • RO ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      2 20
      فکر نمی‌کنم اینطوری که میگید باشه، سریال طنز باید ویژگی خودش که در مرحله اول لذت بردن و خندیدن هست رو داشته باشه. سریال نون خ در سطح طنز نیست فقط در حد نمک.
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      8 0
      به نظر من صدا و سیما هنوز مخاطبین خودش رو داره اما باید بهتر تر بشه و بی بی سی و جم و امثالهم رو زمین بزنه. همانطور که رهبری فرمودند باید در همه زمینه ها قویتر شویم.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    11 25
    سری قبلش چرت بود.این سری بهتر شده
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    20 2
    یکی از خوبی های نون خ 2 آن است که مصایب و مشکلات هموطنان زلزله زده را به تصویر می کشد. حتی تصورش آن هم روی صفحه تلویزیون دل آدمی را به درد می آورد. کاش دولت هر چه سریعتر کانکس های این هموطنان را به خانه های ضد زلزله تبدیل کند. سازمان های مردم نهاد هم، اگر آقایان اجازه بدهند، می توانند نقش مهمی ایفا کنند.
  • Zk IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    10 0
    سلام. به نظر من سریال فوق العاده زیبا و خنده داری هست. من حاضرم چندباره حتی نگاه کنم. و از سازندش ممنونم که یه سریالی به این خوبی درست کرده که در اون مشکلات مردم عزیز زلزله زدمون رو به تصویر کشیده، امیدوارم این سریال همینطور ادامه پیدا بکنه و نون خ 3 هم ساخته بشه.