۲۱ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
تاریخ دقیق بازگشایی مدارس چه زمانی است؟

میزان نوشت: وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز هییت دولت از تدابیر و برنامه‌های آن وزارت درباره استمرار آموزش دانش آموزان در شرایط تعطیلی مدارس به هیات وزیران گزارش داد.

در جلسه هییت دولت که امروز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، سخنی از تاریخ دقیق بازگشایی مدارس مطرح نشد و تنها وزیر آموزش و پرورش از تدابیر و برنامه‌های آن وزارت درباره استمرار آموزش دانش آموزان در شرایط تعطیلی مدارس به هیات وزیران گزارش داد.

بر اساس این گزارش برای جبران اثرات ناشی از تعطیلی واحدهای آموزشی، شبکه آموزش دانش آموزان با نام اختصاری "شاد" طراحی شده است که یک شبکه اختصاصی، امن، تعاملی و منحصر به فعالیت‌های آموزشی و مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی است.

در این گزارش همچنین از برنامه‌های آن وزراتخانه برای استمرار آموزش دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت یا ابزار هوشمند ندارند نیز ارائه شد.

رییس جمهوری ضمن تشکر از تداوم آموزش و توسعه دولت الکترونیک، وزیر آموزش پرورش را موظف کرد امکان دسترسی عادلانه همه دانش آموزان سراسر کشور به آموزش را در شرایط تعطیلی واحدهای آموزشی فراهم کند، به طوری که هیچ دانش آموزی از آموزش محروم نماند.


۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =