قدردانی از آموزگاران فارس در پویش مجازی «سپاس معلم»

شعبانی گفت: با تلاش معلمان آموزش و پرورش فارس، اگر چه مدارس به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند اما آموزش هرگز تعطیل نشد و در آستانه روز معلم با پویش مجازی «سپاس معلم» از آنها در فضای مجازی قدردانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از فارس ، «حمیدرضا شعبانی» با اشاره به تعطیلی مدارس در پی شیوع ویروس کرونا، گفت: از زمان شیوع کرونا و اواخر سال گذشته، آموزش و پرورش فارس، پویش های متعددی را در پیش گرفت که «سفیر سلامت» و «آموزش تعطیل نیست» از نمونه های آنهاست.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس افزود: با نزدیک شدن به ۱۲ اردیبهشت و روز معلم، پویش دیگری با همکاری معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان با نام «سپاس معلم» اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در این پویش، دانش آموزان می توانند، پیام های تصویری و ویدئویی خود با موضوع قدردانی از معلمان را به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۳۷۰ ارسال کنند و به ۱۰ پیام منتخب، جایزه تعلق می گیرد.

شعبانی تاکید کرد: با تلاش معلمان و آموزگان آموزش و پرورش فارس، اگر چه مدارس به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند اما آموزش هرگز تعطیل نشد و دروس به صورت آنلاین و مستمر به دانش آموزان ارائه و تدریس می شود که شایسته تقدیر است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =