سهراب بوقی می گوید باید استقلالی ها او را با خود می بردند زیارت خانه خدا!

به گزارش خبرآنلاین ؛ سهراب بوقی ، بوقچی 67 ساله استقلالی از اینکه استقلالی ها او را با خود نبردند مکه گلایه دارد. درحالی که استقلالی ها هیچ یک از لیدرهای شان را با خود به این سفر نبردند ، او که خود را قدیمی ترین می داند می گوید باید می بردندش به زیارتخانه خدا:« من 50 سال است که کنار این تیم زندگی کردم. ببین دیگر هیچ چی در زندگی برایم نمانده. کم برای این تیم زحمت کشیدم؟ هنوز هم دارم بوق می زنم و همه بازی ها کنار تیم هستم. حقم نبود که یک حج با این تیم بروم؟»

او البته بارها قبل از این با تیم به سفر عربستان هم رفته و این بار دلیلی نداشته که باشگاه او را با خود ببرد؛« دوست داشتم آخرین زیارتم هم با این تیم بروم و بعد خداحافظی کنم از تیم و دیگر بوق نزنم.»

او این جمله را درحالی می گوید که تا به حال چندبار برایش مراسم خداحافظی گرفتند ولی باز برگشته و بوق زده:« چند بار نبود ، یکبار بود. آقای حاجیلو گفت 30 میلیون به تو می دهیم و خداحافظی کن. آنها که پولی به من ندادند برای همین من هم برگشتم. ولی دوست دارم که دیگر شرایطی ایجاد شود تا خداحافظی کنم.»

او در ادامه از همسر بیمارش می گوید:« زنم 2 سال است که سرطان دارد. کلا 2 میلیون پس انداز داشتم که یکی از من این پول را قرض گرفت و پس نداد. این را گذاشته بودم برای درمان زنم. صندوق حمایت هم هیچ کمکی به من نمی کند. باز دست فتح الله زاده درد نکند ، گاهی به من کمک می کند. غیر از او هیچ کس به فکر من نیست.»

سهراب هم یکی از بوقچی هایی است که این روزها خیلی بین مردم محبوبیت ندارند. بخصوص بعد از رفتارشان با علی دایی؛« من را با آنها جمع نبندید. در این 50 سال نه باج گرفتم و نه خط دادم و نه به کسی توهین کردم. من یکی بودم مثل محمد بوقی خدابیامرز. اصلا من هم مخالف لیدر داشتن هستم. لیدر یعنی چی. آدم باید هوادار تیم باشد!»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 138011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =