شبکه توزیع برق شهرک امام خمینی و مسکن مهر سرخه بهینه سازی شد

شبکه و تاسیسات توزیع برق شهرک امام خمینی (ره) و مسکن مهر شهرستان سرخه ، در قالب رزمایش خدمت متعالی اصلاح و بهینه سازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه با عنوان این خبر گفت: با تجمیع امکانات و بهره گیری از ۲۳ نفر نیروی فنی و سیمبان شبکه از برق شهرستان های سرخه و سمنان و استفـاده از ۹ دستگـاه خـودروی عملیـاتی، خطوط برق رسانی و یراق آلات و تجهیزات برقی محدوده پلیس راه ، زائرسـرا ، بلـوار بسیـج ، مسکـن مـهر و شهرک امام خمینی (ره) سرخه سرویس و بهسازی گردید.

عباس ربیعی اضافه کرد: نصب دو دستگاه تیغه جداکننده برروی فیـدر مرکزی و نظامیـن، سـرویس و بهسازی ارتباط های هشت ایستگاه هوایی توزیع برق، اصلاح سرکابل های خروجی پست ۶۳ کیلوولت ، شاخه زنی درختان، تعمیر دیژنکتور پست زمینی شهرک امام خمینی (ره) ، سرویس پسـت زمینی، آچـارکشی ارتبـاط های مسیر خط فیدر مرکزی و نظامین، بازسازی و بهینه سـازی سرکابـل های هوایی پسـت زمینـی و تعـویض سکسیونر پست کیوسکی پلی کلینیک تامیـن اجتمـاعی، به عنـوان مهم تـرین اقدامــاتی است که با اجـرای این رزمایش به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: ایجاد نقطه رینگ و مانور، تقلیل زمان خاموشی های ناخواسته و گذرا و همچنین ارتقای ضریب اطمینان و پایداری شبکه ، از جمله اهداف این طرح جهادی_ضربتی محسوب می شود.

وی یادآور شد: در صورتی که فعالیت های ذکر شده در حالت عادی بهینه سازی گردد، هشت روز کاری زمان نیاز داشته و با تجمیع و بسیج نیروهای عملیاتی و تجهیزات و امکانات ، ظرف سه ساعت اقدامات مورد اشاره به اجرا در آمده است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =