بیمارستان صحرایی در قم کمتر از ۳۶ ساعت تجهیز شد

رئیس بیمارستان شهید آیت الله صدوقی(ره) اصفهان گفت: بعد از بازدید های میدانی محلی در جمکران پیش بینی شد که با ۷۰۰ تخت و کمتر از ۳۶ ساعت تجهیز شد و ظرف مدت ۳ روز ۱۴۰ بیمار را از تخت های بیمارستان ها به نقاهتگاه منتقل کردیم؛ همچنین ۱۰۰ نفر پزشک از نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به این بیمارستان پیوستند.

به گزارش خبرآنلاین از قم ؛ سیدرضا مرتضویان  اظهار کرد: روز هشتم و نهم اسفند که قم در شرایط بدی قرار داشت من برای کمک به قم رفتم که روزهای اول و دوم وضعیت خاصی آنجا حاکم بود و برخی از مسیولان قم هم درگیر شده بودند.

رئیس بیمارستان شهید آیت الله صدوقی(ره) اصفهان با اشاره به وضعیت ویژه که برای مثال بیمارستان با ۶۰ تخت بستری ۱۲۵ مریض بستری می کرد، گفت: هر روز ساعت یک جلسه در دانشگاه و ۸ صبح در استانداری برگزار شد و انسجامی که شکل گرفت، یکی از دلایل کنترل بیماری بود.

وی گفت: بعد از بازدید های میدانی محلی در جمکران پیش بینی شد که با ۷۰۰ تخت و کمتر از ۳۶ ساعت تجهیز شد و ظرف مدت ۳ روز ۱۴۰ بیمار را از تخت های بیمارستان ها به نقاهتگاه منتقل کردیم؛ همچنین ۱۰۰ نفر پزشک از نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به این بیمارستان پیوستند.

مرتضویان با اشاره به کنترل بیماری در قم گفت: شب گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونا از ۱۱۹۰ در اوایل اسفند ماه به ۲۵۰ رسید و هم اکنون هزار تخت خالی در اختیار دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =