نزهت بادی

اصغر فرهادی در گفت‌وگوهای مختلفش گفته در پایان فیلم «جدایی نادر از سیمین»، ترمه فقط درگیر انتخاب میان پدر و مادرش نیست، بلکه در حقیقت مجبور است میان دو روش زندگی، یکی را برگزیند.

در حال حاضر به لطف مسئولان مخاطبان ما نیز درگیر چنین موقعیتی در اکران فیلم‌ها هستند و با دو نوع فیلم مواجهند که انتخاب هر یک به معنای نفی دیگری است. یعنی نمی شود هم به تلقی سطحی ده‌نمکی در تقسیم‌بندی آدم‌ها به خودی و غیر‌خودی اعتقاد داشت و هم دیدگاه عمیق فرهادی در تفکیک نکردن خیر و شر در جهان معاصر را پسندید.

البته «اخراجی‌ها 3» اصلا در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد در رقابت با «جدایی نادر از سیمین» قرار بگیرد و اساسا فیلم فرهادی آنقدر از سطح سینمای ما بالاتر است که فیلمی مثل «اخراجی‌ها 3» که از پایین‌ترین استانداردهای سینمای هم برخوردار نیست، نمی‌تواند ادعای هماوردی داشته باشد.

اما شرایط نابسامان و متناقض کشور ما به گونه‌ای است که به سبک میوه‌فروش‌ها فیلم‌های خوب و بدش را به صورت درهم ارائه می‌دهد و از آن جالب‌تر میوه خراب و پلاسیده را گران‌تر می‌فروشد و بهترین موقعیت اکران از لحاظ زمان و تعداد سالن را در اختیار فیلم‌های ضعیفش قرار می‌دهد.

خیلی ها از همان زمان جشنواره پیش‌بینی می‌کردند فیلم «اخراجی‌ها 3» از «جدایی نادر از سیمین» پرفروش‌تر می‌شود. به نظرم شکست فیلم فرهادی در زمینه فروش در برابر «اخراجی‌ها 3» چیزی از ارزش و اعتبار او و فیلمش کم نمی‌کند و موقعیت ده‌نمکی و فیلمش را هم ارتقا نمی‌بخشد.

درواقع، «جدایی نادر از سیمین» مثل هزاران فیلم خوب دیگر در تاریخ سینما ارزش و ماندگاری‌اش را از میزان فروش و تعداد مخاطبانش نمی‌گیرد، حتی از جوایز بین‌المللی و تحسین منتقدان داخلی و خارجی و استقبال جهانی هم کسب نمی‌کند.

اینجور فیلم‌ها قدرتشان را از دنیای درونی‌شان به دست می‌آورند که هر چند برگرفته از جهان پیرامونمان هستند، اما جلوتر از مختصات دوران خود حرکت می‌کنند و دنیای فردای ما را می‌سازند و رفتار فردی و اجتماعی‌مان را تغییر می‌دهند و چیزی به زندگی‌مان می‌افزایند که شاید تا قبل از دیدن آن فیلم جای خالی‌اش را احساس هم نکرده بودیم.

بنابراین برنده و بازنده اصلی این دوئل نابرابر، مردم هستند که با انتخاب یکی از دو فیلم نوع دیدگاه، سلیقه و روش مواجهه‌شان نسبت به زندگی و دنیای پیرامونشان را نشان می‌دهند. اینجا دیگر جایی نیست که مردم بیرون از معرکه بایستند و مبارزه را از دور تماشا کنند، بلکه باید خودشان وارد این بازی شوند.

قدیمی‌ترها اعتقاد داشتند سال نو را با هر چیزی شروع کنیم، در طول سال همان تجربه برایمان تکرار می‌شود. پس همه شما را دعوت می‌کنم تا سال جدید را با تماشای شاهکاری چون «جدایی نادر از سیمین» آغاز کنید تا سالی پر از فیلم‌های خوب در پیش داشته باشید.

54

کد خبر 138059

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 373
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    1 0
    کسانی که از برای ارتقاء سطح فکری و شخصیتی به دیدن یک فیلم میروند ، 100% فیلم آقای فرهادی را انتخاب خواهند کرد
  • سید علی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    واقعا اگه فروش فیلم فرهادی با اختلاف فاحشی از اخراجی ها3 بیشتر نشه برای خودمون متاسف میشم که سطح سلیقمون در این حدده اخه اخراجی ها کجا ساخته ی جناب فرهادی کجا اختلاف زیرزمین تا آسمونه!
  • حسین لامعی US ۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    هرچند اخراجی ها رو دیدن به هیچ وجه زشت نیست، و باید هم دید، اما پایه حرف هات هستم شدید. اگر شاه کار اصغر فرهادی، جدایی نادر از سیمین، اخراجی ها رو که پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بود شکست بده، یعنی کن فیکون کردن شرایط حال کنونی. پیروزی جدایی نادر از سیمین، یعنی یک اوج گیری به تمام معنا برای فضای هنری. یک پیروزی بزرگ برای فرهنگ و هنر و فکر و و معنا و عمق و سینما...خدایا به امید تو...
  • بدون نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    «جدایی نادر از سیمین»
  • ش.ن IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    بسیار عالی.. تشکر
  • بدون نام US ۱۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    فقط فرهادی
  • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    واقعا حيفه آدم سال نوشو بخواد با اخراجيها شروع كنه...
  • فومنی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    قطعاً جدایی نادر از سیمینِ اصغرفرهادی
  • بلیبل IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    2 تا اخراجیها اومد و اونها رو هم میگفتین اه پیف عمرا 1 قرون بفروشه ولی همه رو حیرون کرد . جمعه مثلا متمدن و روشنفکر نما که فقط خودشون رو میبینن رو مردم قبول ندارن صبر کنید و باز هم حیرت کنید که اخراجیها چجوری میفروشه . یه چیزی رو خوب یادتون باشه با کامنتهای سفارشی نمیشه مردم رو گول زد
  • محمد IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    تا حالا سینما نرفتم ! اما یکی از روزهای عید با 10 نفر از بچه ها میخوایم بریم جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادیو گوش کنیم ... اخراجی ها نه !
  • بدون نام US ۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    نااااااااااااااااادر سییییییییییییمین
  • بدون نام CH ۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    چرا شما پیش فرضو شکست جدائی نادر از سیمین گذاشته اید؟ بنده حتی نسخه کپی فیلم ده نمکی را نخواهم دید.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    یک نکته: اساسا پرفروش ترین فیلم وجود ندارد. چراکه میزان فروش هر فیلمی بر اساس قیمت بلیط در زمان اکران آن فیلم با فیلم های دیگر فرق دارد. فیلم عقابها پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران می باشد چرا که با ضرب تعداد تماشاگرش در قیمت بلیط فعلی سینما می توان به این نتیجه رسید. پس اینقدر احراجی ها را پرفروش ترین فیلم نخوانید.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    فقط فرهادی
  • علی IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    جدایی نادر از سیمین هیچ شانسی در مقابل اخراجی ها نداره به یک دلیل کاملا ساده چون: اخراجی ها فیلمی که هر کسی از هر قشر و گروهی در جامعه میتواند با ان ارتباط برقرار کند ولی جدایی نادر از سیمین فقط به قشر خاصی از جامعه می پردازد
  • 20 IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    سرکار خانم لطفا ادب را رعایت کنید !
  • آریو US ۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    بدون شک جدایی نادر از سیمین البته من هیچ وقت برای اخراجیها نمیبینم دو فیلمی رو مقایسه کردین که فرقشون زمین تا آسمونه مرسی اصغر فرهادی
  • بدون نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    جدایی نادر از سیمین...
  • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    ای کاش یک نظر سنجی هم در این مورد می گذاشتید، درست است که فیلم آقای فرهادی اعتبارش را از میزان فروش نمی گیره، اما به هر حال این نظر سنجی می توانست نسان بده افرادی که در وبسایت ها به دنبال اخبار می گردند و به طور میانگین قشر تحصیلکرده تر هستند چه فیلمی را می پسندند
  • بدون نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    درود براصغر فرهادی با این فیلم زیبا وپرمعنا
  • بدون نام IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    من با برداشت سیاسی از موضوع موافق نیستم. بسیاری کسان هستند که اخراجیها را می بینند برای این که بخندند بدون ان که ان را فیلمی ارزشمند بدانند و یا طرفدار جریان سیاسی خاصی باشند. قیاس اخراجیها با فیلمی ارزشمند چون فیلم فرهادی قیاس مع الفارقی است.
  • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    بدیهتا جدایی نادر از سیمین . حالا اگه انتخاب بین داماد خجتالتی و اخراجی ها بود می شد کمی راجع بهش فکر کرد ( البته باز هم من داماد خجالتی رو می فتم )
  • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    فیلم جدایی نادر از سیمین اصغر فرهادی راستی؛ از کی تا حالا ده نمکی کارگردان شده؟
  • 2 IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    فقط فرهادی
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    با سلام. فیلم فرهادی را قطعاً انتخاب خواهیم نمود.
  • بدون نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    معلومه اصغر فرهادی.این که سوال نداره !
  • بدون نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    اين قياس شما توهين به هنر است. اصلا اين دو اثر در دو خاكريز جدا از هم هستند. به قول قدما دانه‌ي فلفل كجا و خال مه‌رويان كجا؟
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    دمتون گرم
  • احسان IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    چه فيلمي شاهكار است (جدايي نادر از سيمين)هركس اين فيلم را در جشنواره ديده باشد ميداند چه فيلم عوام فريبي است.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    ابگوشت را می پسندید یا پیتزا
  • بدون نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    مگه دهنمکی هم فیلم ساخته ؟ شما به اخراجیها میگی فیلم؟
  • زیبا IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    معلومه اصغر فرهادییییی
  • بدون نام DE ۱۶:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    اخراجی هارو دیدم کاش نمیدیدم فرهادی 100%
  • بدون نام GB ۱۶:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    واقعا ساخت فیلم هایی مانند اخراجی ها به شعور بیننده توهین می شود سطح توقع افراد را کاهش می دهد. مرسی از نویسنده این مقاله که به زیبایی تفاوت سطح این دو فیلم را نشان داد
  • بدون نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    شما اول سوال پرسیدید و بعد گفتید بروید فیلم فرهادی ببینید یعنی اینطور دارید به بیننده القا می کنید که فیلم ده نمکی نبینند . شما حتی به شعور مخاطب هم برای انتخاب فیلم احترام نگذاشتید . این 4 تا جایزه که از خانه سینما گرفتید خیلی رویتان اثر گذاشته . معلوم هم هست که نظراتی که در حمایت از ده نمکی است را در سایت نمی ذارید . براتون متاسفم که شعور مردم به مسخره گرفتید
  • بدون نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    هرچند فیلم فرهادی بهتره اما انتخاب اینجور فیلما برای اکران نوروزی یه بدسلیقگی تمام عیاره.
  • بدون نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    این که معلومه فرهادی.چرت ترین فیلمی که دیدم اخراجیهاست
  • امیر IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    فقط فیلم اصغر جان رو میبینیم
  • امیر IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    اگه دهنمکی کارگردانه منم فضانوردم.
  • حامد IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    امیدوارم که تو گیشه هم به حقش برسه و نمادی بشه از فاصله گرفتن مردم از تفکر سظحی نمادی که خیلیها رو میتونه به فکر بیاندازه
  • بدون نام CN ۱۷:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    مقایسه شما مثل مقایسه پراید و بنز بود.
  • فرهاد IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    1 0
    مجبوریم بپذیریم که سطح توقع مردم به شدت پایین آمده است برای فرهنگ و هنر این کشور متأسفم که فیلم هایی چون چارچنگولی و اخراجی‌ها حتی ساخته می‌شوند،مخاطب داشتنشان که دیگر فاجعه است!
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    جدایی نادر از سیمین
  • بدون نام GB ۱۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    لطفا اطلاع رسانی کنید در شهرهای ایران در کدام سینماها فیلم جدایی نادر از سیمین اکران میشود
  • بدون نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    «جدایی نادر از سیمین» just
  • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    نحوه ساخت اخراجی ها مشخص است که چگونه بوده و اکران آن نیز قابل پیش بینی؛ولی با سابقه ای که فرهادی در چهارشنبه سوری و درباره الی داشته ندیدن فیلمش ضرری بزرگ است.
  • امیر IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    100% فیلم زیبای "جدایی نادر از سیمین" رو انتخاب میکنم تا برای دومین بار ببینم.
  • بدون نام DE ۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    ده نمکی بهتره بره همون مستند فقرو فحشا رو بسازه
  • آرش US ۱۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    قطعا جدايي نادر از سيمين.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    "اخراجی‌ها 3» اصلا در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد در رقابت با «جدایی نادر از سیمین» قرار بگیرد" کاملا موافقم.
  • nader IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    واقعا احساس پشیمانی می کنم که رفتم اخراجی هارودیدم وبه قران قسم این فیلم یابازارشام من که چیزی ازش نفهمیدم ابروی اخراجی1و2روهم برد
  • دکتر امیر پ IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    با سلام امروز جدایی ناصر از سیمین را دیدم. علارغم اینکه مواردی کم کاری یا عدم توجه وجود داشت اما بسیار تاثیرگذار بود . واقعا این فیلم با فیلم های دیگر فرق بسیار اساسی داشت. امید است این هم دانشگاهی عزیز (اصغر اقا) بتواند در تمام شرایط دل مخاطبان را بدست آورد. واقعا عالی بود.مرسی اصغر جان
  • دانیال IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    اخراجی ها 3 فقط به درد سی دی میخوره اونم کپیش نه اصلش !
  • بدون نام IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    ده نمکی کیه؟؟ نمیشناسم؟؟ریز میبینم رفیق چماق دوستمونو
  • بدون نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    فطعا فیلم آقای فرهادی آقا جدایی نادر کجا ،اخراجی ها کجا
  • بدون نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 1
    آقا به جای سانسور کردن نظرات مخالفان کمی به حاج گرینف بگین این قدر تیشه به ریشه مردم نزنن. ننگ بر شماها که اسمتون خبرنگار و خبرگزار گذاشتن. می دونم منتشر نمیشه ولی نوشتم تا خودتون بخونین تا حداقل بفهمین چقدر از آقازاده ها متنفریم. به کوری چشم امثال شما ... اخراجی های 3 رکوردشکنی خواهد کرد. مرگ بر شما و ... بر این مردم فریبیتون
  • جواد کاملی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    قطعا فیلم «اخراجیها3» به مدد زحمات بسیار صدا و سیما در تنزل دادن سطح سلائق مخاطبان، فروش بالایی خواهد داشت، اما اگر ده نمکی، ده تا «اخراجیها»ی دیگر هم بسازد، به اندازه تیتراژ «در باره الی...» نخواهد ارزید. زمان، داور خوبی است...
  • سعید IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    دیدید فوتباله ایران از کشوری مثله قطر که اندازه تهرانم نیست میبازه گزارشگرا واس اینکه اونجاشون نسوزه میگن عیبی نداره چیزی از ارزشا تیممون کم نمیشه؟حکایته قمار بازیه که میبازه اگه نگه به درک اونجاش میسوزه.همیشه فیلم خوب فروشه خوبیم داره پس اگه اخراجی ها فروشش بالاست حتما...
  • ehsan IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    هيچ فيلم ايراني وجود نداره كه ارزش ديدن رو داشته باشه...
  • بدون نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    اینا همش یه بازیه برای فروش بیشتر هر دو فیلم.ولی خودم جدایی نادر ، نه برای کل کل با اخراجی ها ، تو سینما حتما میبینم.
  • حمیدرضا IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    من هر دو فیلم رو دیدم واقعا جدایی نادر از سیمین عالی بود.
  • بدون نام IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
    0 0
    جدایی نادر از سیمین
  • نیلا IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    سلام مسلما جدایی نادر از سیمین
  • كريمي IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    جدايي نادرازسيمين.من هرگزراضي نشدم همون دو فيلم قبلي برادرمخلص سابقمون را ازسينماببينم ولي بعدهاكه ازروي سي دي ديدم به حال اين مردم كم سليقه غبطه خوردم.ولي چه ميشه كردمردم اينقدرغمگينن كه فقط يه كم ميخوان بخندن.مردم چه ميدونن فرق فرهادي باده نمكي مخلص را!!!!!
  • بنده خدا IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    با سلام فیلم اخراجی های 3 فیلم قشنگ و خوش ساختی است و فروش میلیاردی خواهد داشت . قابل توجه آقازاده ها بی بصیرت
  • حسين IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 1
    انتخاب مردم هميشه مردمي ترين ها بوده و خواهد بود به همين خاطر مطمئنا حاج مسعود ده نمكي كه ناجي سينماي ايران است را انتخاب مي كنند و من الله توفيق ...
  • بدون نام US ۰۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    سلام و خسته نباشید ما دیشب با خانواده فیلم جدائی نادر و سیمین رو تماشا کردیم از نظره خودم فوق العاده بود و باعث شد نکات فرهنگی زیادی خانوادم یاد بگیرن
  • سهيلا US ۰۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    1 0
    فقط اميدوارم دوباره مثل سالاي قبل تماشاچي هاي اجباري نظير شاگردان مدارس رو براي ديدن اخراجي ها بسيج نكنند .
  • ایرانی IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 1
    به کوری چشم خبرآنلاینی ها اخراجی ها بیشتر از همه فروش می کنه. فقط امیدوارم اون روز بحث رو به ساندیس و چیز و چیز ربط ندین.
  • زنده باد حاج مسعود IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    بهتره به جای اینکه مزدوران و منافقین رو تشویق کنین تا از اخراجی ها کپی بگیرن و قاچاقی تماشا کنن. یه ذره به بالا بردن سطح فرهنگ مردم بپردازین.
  • یه انتقاد IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    ببخشید اسم خودتون رو گذاشتید خبرنگار. مثلا این قسمت بخش فرهنگ تونه. اینه همون فرهنگی که می خاین به مردم یاد بدین. که همدیگه رو تیکه پاره کنن. که فیلم رو قاچاقی کپی کنن. که فرهنگ رو اون طور که به نفع شماست تعبیر کنن. واقعا براتون متاسفم
  • بچه شهرستانی IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 1
    ما بچه شهرستانی ها و جنوب شهری ها چون هیچی از سینما بلد نیستیم و عقل درست و حسابی هم به زعم شما نداریم، به کوری شما روشنفکران بالانشین می رویم و اخراجی ها را نگاه می کنیم. نه اینکه برویم فیلمی را ببینیم که از جشنواره برلین برای اینکه ایرانی ها را بد جلوه داده جایزه گرفته است. 
  • سارا IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    تا زمانی که نتونیم مخالف خودمون رو تحمل کنیم نمی تونیم اسم خودمونو منتقد یا فرهنگی بزاریم.!!!
  • سعید IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    زنده باد اخراجی ها
  • جهت گیری سیاسی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    به نام فرهنگ و به کام سیاست !!!
  • نیما IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فیلم ده نمکی را برای عقایدش می کوبید. حالا اینجا فاشیست کیست؟ من خودم را برای دیدن ۱۰ بار این فیلم آماده کردم.
  • رامین US ۰۸:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    بدون شک جدایی نادر از سیمین...اخراجیها هم شد فیلم!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    من تا امروز 3بار جدايي نادر از سيمين و ديدمو فكر نميكنم اگر كسي براش سينما و ديدن فيلم خوب مهم باشه بره اخراجيها رو ببينه
  • ساسان IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    چرا در برابر هر موضوعی موضع می گیرید البته از شما خبر انلاینی ها زیاد هم عجیب نیس ت وقتی همه مردم نسبت به یک شخصیت موضع می گیرند وشما مرد سالش می کنید نشون می ده از بطن مردم فاصله دارید ... امادر مورد اخراجی ها من خودم عاشق فیلم های پر تعلیق فرهادیم اما این دلیل نمیشه به نواوری و نگاه نو ده نمکی بی تفاوت اشم ده نمکی خوب می فروشه چون برای مردم می سازه نه برای جشنواره ها ........ در ضمن هیچ گاه نظر شخصیتون به همه ی مردم نسبت ندین
  • بدون نام CA ۰۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فقط فرهادی ده نمکی کیه!
  • نیما IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    اینجا ایرانه اسلامی اینو بفهمید کارگردانی که برای گرفتن یه جایزه اصول این جامعه رو زیر پا میزاره (دست دادن با خانم ) نباید حلوا حلواش کنیم هرچند به شخصه کارهاشو دوست داشته باشیم مثل من در ضمن اخراجی ها یه حرف جدید یه کارنوعه مطابق با سلیقه ی مردم
  • آیدین IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    یه بار دیگه میرم جدایی نادر از سیمینو ببینم ، فجر رفته بودم ، بازم میرم !
  • بدون نام US ۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فقط اصغر فرهادی
  • بهارنور IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    معلومه وقتی یه نفر پیدا میشه که حقایقو بگه جلوش وای میستن... اقای ده نمکی درد اصلی جامعه رو میفهمه و مستقیم میزنه تو هدف... بدون رودربایستی! فیلم فرهادی هم یکی مث صدها فیلم درست شده و عادیه و هیچ چیز خاصی نداره...
  • علیرضا کیایی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فیلم جدایی نادر از سیمین دیدم واقعا به آقای فرهادی تبریک گفت به خواطر ساخت این فیلمش
  • بدون نام DE ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    وقتم رو از سر راه نیاوردم که برای اخراجیها تلف کنم اما میدونم ارزش دیدن فیلم آقای فرهادی رو داره
  • بدون نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    از امروز دست به دست هم برای تهیه با کیفیت ترین کپی اخراجی های 3 التماس دعا....................
  • یاسر IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فقط اخراجی های 3
  • جعفر IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    پس چرا نظرات ما اخراجی ها رو منتشر نمی کنید؟؟؟؟؟؟ حداقل پیش خودتون محاسبه کنین شما که نظرات مخالف رو منتشر نمی کنین. البته ممکنه با این حرفی که زدم اینو منتشر کنین تا بگین که این طور نیست و پیراهن عثمان و... ولی باشه می دونم لااقل خودتون می دونین چه خبره!!!
  • مسعود IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    افکار عمومی هیچ وقت اشتباه نمیکند سینما هم برای مردمه چرا همتون جو زده میشید چرا یکدفعه یه فیلم رو میکوبید اخراجیها پرفروشه پس حتما یه چیزی داره خواهشا همتون روشنفکر نشید.هم جدایی نادر از سیمین خوبه هم اخراجیهای 3
  • بدون نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آدم عاقل می دونه کدومو ببینه
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    جالب اینجاست که تو روز اول سبزیها از این خوشحال شده بودند که جدایی نادر از سیمین روز اول پرفروش تر شده بود مثل انتخابات که خودشون و محله های شمال تهران رو می دیدند اما غافل از این بودند که فقط 10 درصد مردم ایران در تهران زندگی می کنند حالا هم اجازه بدید اخراجی ها به شهرستانها برسه فروش بالای 7 میلیاری رو خواهیم دید
  • محسن IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    این یک واقعیت که اخراجی ها بیننده هایی داره که فقط واسه اخراجی ها سینما میرن منتظر صف پشت درهای سینما واسه دیدن فیلم اخراجی ها 3 هستم
  • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    جای تعجب دارد که شما که ادعای خبرگزاری پاک رو دارید نظر خودتونو تحمیل میکنید.
  • علی PL ۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    من متوجه نمیشم چرا اخراجیها رو می توپید گفتن حقیقت مگه ترس داره.جای تاسف داره که یک خبرگزاری عقاید خودش رو به کل مردم نسبت بده.جالبه هنوز خیلی از نظر دهنده گان فیلم رو ندیده اند ولی به خود اجازه اظهار نظر کور کورانه می دهند.این تاثیر مقاله نویسنده این بخش است که به خود اجازه هر نوع ادبیاتی می دهد. البته بنده کارهای آقای فرهادی را می پسندم.
  • بدون نام KW ۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    به اين نتيجه رسيدم كامنتاي بي طرفو نميزارين (البته اگه براي تبرئه خودتون اينو نزارين)
  • بدون نام IT ۱۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    درد اصلی جامعه ما خود دهنمکیه
  • یحیی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    خجالت نمی کشید این دو فیلم را با هم مقایسه می کنید؟
  • استاد دانشگاه US ۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    جاي تاسف داره اسم ده نمکي در ليست سينما ، سينماگران ، کارگردانان باشد. قصد توهين ندارم آقاي ده نمکي فکر نمکي کنم فيلم ديدن هم بلد باشد. متاسفم براي ايران و ايراني هيچ دورهاي اينقدر خوار نبوديم
  • حسن کهریزی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    واقعا تاسف آوره ! این نوشته می خواهد استقبال مردمی اخراجی ها رو کمرنگ کنه و بینندکان اون رو تحقیر کنه . ولی متاسفم که شما مدعیان دروغین نخبگی از مردم فهیم ایران فاصله فراوانی دارید و آثار شما هم به درد خود شما می خورد
  • بدون نام IT ۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    قطعاً جدایی نادر از سیمینِ اصغرفرهادی
  • بدون نام IT ۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    قطعاً جدایی نادر از سیمینِ اصغرفرهادی
  • یه دوست IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    بهتره به جای اینکه حرف خودتونو به مردم تحمیل کنید اندکی به واقعیات جامعه هم توجه کنید. اگر خوب چشمانتان را باز کنید خواهید دید اخراجی ها برای سربلندی مردم ایران زمین و مستضعفین جامعه ساخته شده که به قول حضرت امام (ره) صاحبان اصلی انقلاب هستند. البته اگر خوشی و سرمستی بالاشهری ها گوش شنوایی برایشان گذاشته باشد.
  • فقط ده نمکی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    بابا فرهادی دیگه کیه. آره خب بایدم از برلین جایزه بگیره به هر حال اونا دوست دارن کسی رو که داد بزنه من و آباء و اجداد و وطن و سرزمینم بدبختیم بی همه چیزیم آشغالیم ... آره اینه مزد آقای فرهادی واقعا دستش درد نکنه که دقیق به هدف زده.می دونسته چطور برای اونا پارس کنه. ایول جایزه برلین که هیچی فک کنم جایزه اورشلیم هم لایقشه.
  • جابر IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 1
    بابا شما که این قدر مسعود ده نمکی رو می کوبید بهتره این مساله رو متوجه باشید که ایشون به هر حال پرفروش ترین فیلم تاریخ ایران رو ساخته. اصلا می تونین یکم به اون مغزتون فشار بیارین و اینو درک کنین یا اینم سخته براتون. البته آدمی که جمعیت دهها میلیونی رو ساندیس خور ببینه در حالی که مثل موش از ترس همونا تو فاضلابا قایم میشه نباید انتظار بیشتری ازش داشت.
  • ناصر اخباری IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقا این قدر هوچی گری نکنید. طلا که پاکه چه منتش به خاکه. اگه شما پاک و سالم تشریف دارین چرا این قدر از اخراجی ها که درد دل مرد بی چاره هست می ترسین؟ پس یکم به خودتون فکر کنید.!
  • بدون نام IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فرهادی دیگه کیه بابا امثال فرهادی بلدن موج سواری کنن. برای بدبخت نشون دادن جامعش بایدم جایزه برلین بگیره. فکر نمی کنم کار سختی کرده باشه. فرهادی که هیچ یه اراذل اوباش هم بلده این طوری جایزه بگیره.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فقط ده نمکی و اخراجی ها فرهادی دیگه کیه؟؟؟ اسمشم نشنیده بودم تا حالا :دی
  • اخراجی ها IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 1
    فرهادی خیلی خوش شانسه که به مناسبت رقابت با حاج مسعود اسمشو لااقل شنیدیم. خب اینم از اعجازات اخراجی هاست. کاریش نمیشه کرد.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فقط ده نمکی فرهادی دیگه کیه؟؟؟
  • حمیده IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    این که پرسیدن نداره. بلاشک اخراجی ها بهترینه :x
  • سامی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    نه یک بار نه دو بار بلکه ده بار اخراجی ها رو در سینما تماشا می کنیم. تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • احمد اخراجی IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    منم یه اخراجیم :دی
  • بیست IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    این آقای به اصطلاح "استاد دانشگاه" که نظر گذاشتن برن یه نگاهی به نمره املای سوم دبستانشون بندازن !
  • اقبال IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    بیچاره آقای فرهادی که رو درخت بالاترینی ها و فیس بوکی ها یادگاری می نویسه. آینده ای بهتر از مدیری نخواهد داشت .
  • حسن IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقا ببخشید فرهادی از کی به جمع کارگردانان پیوست؟؟؟ نکنه اونم آقازاده بوده و .. و دیگه دیگه :d
  • اصغر IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقایون ضد انقلاب مدیری که مدیری بود با اون همه دبدبه کبکبه ش بلایی سرش آوردن که الان می خواد فیلم و سینما رو بزاره کنار. دیگه وای به حال فرهادی . بد وصله ای پیدا کردی فرهادی جان
  • سعیده IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    این مقاله کاملا سیاسی نگاشته شده. من در تعجبم عنوان این مقاله چه ربطی به متنش داشت. می نوشتید زنده باد فرهادی و... بهتر بود به نظرم زنده باد آقای مسعود ده نمکی
  • ژیلا IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    به همراه خانواده اخراجی ها را تماشا کردیم. عالی بود
  • یه معترض IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    من تا حالا از خبرآنلاین دیدن می کردم ولی این مطلب شما به اندازه ای مغرضانه و سیاسی نوشته شده که جایی برای باقی ماندن آدم های بی طرفی چون من در این سایت باقی نگذاشته. بهتر بود از هر دو فیلم منصفانه نقد و تعریف می کردید. یکم به حال فرهنگ ایرانی هم بگریید که ریشه اش را با این کارهایتان به باد مکی دهید.
  • سعید IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    جنابان این مطلب شما نقد نیست بلکه عقده گشایی واضح برعلیه مسعود ده نمکی و اخراجی هاست. چرا این قدر با بی فرهنگی و با ادبیات لمپنیسمی سعی در تخریب مخالف خود دارید. مثلا اسمشم بخش فرهنگیه!!!!!
  • فقط ده نمکی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    فقط حاج مسعود ده نمکی فرهادی دیگه کیه. نمی شناسمش ایول ایوله ایول داش مسعود یله ایول
  • اخراجی ها IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    خواهشا از زبان مردم حرف نزنید که مثال همون انتخابات شد که گفتید هر چی بالاشهریای تهران بگن همونه. یکم به خودتون بیاین. کی می خواین درست بشین آخه زنده باد مسعود ده نمکی با آثار مردمیش
  • فقط اخراجی ها IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    به کوری چشم هر کی نمی تونه ببینه. فقط اخراجی ها
  • فقط اخراجی ها IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقایان به ظاهر روشنفکر!!! به شعور مردم توهین نکنید. خودتون خوب می دونین کدوم فیلم فروش بیشتری می کنه. شما مثلا می خواین با این کار از فروش هخراجی ها کم کنین!!! زهی خیال باطل
  • فقط اخراجی ها IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    زنده باد ده نمکی فقط اخراجی ها
  • حسین IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    این دو فیلم که قابل قیاس نیست... آفرین بر آقای فرهادی ...
  • اخراجی ها IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    لمپنیسم آقازاده ای را هم دیدیم. خدا رو شکر
  • حمید IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    بیکار نیستم الکی وقتمو پای جدایی نادر از چیز بزارم. تا اخراجی ها هست هیچ فیلمی ارزش فکر کردنم نداره. زنده باد مسعود ده نمکی
  • دخو IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    از اخراجی ها ترسیدید تا ابد اخراجی ها تا ابد ده نمکی
  • محمد A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    قشر روشنفکرنمای ما با ده نمکی و اخراجیها مشکل نداره با حرف حساب مشکل داره
  • حمیدازخمینی شهر اصغرفرهادی IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    1 0
    جدایی نادر دراوج است واخراجی هادرکف اخراجی ها بدآموزی داره وفقط برامسخرگی وتیارت و... ساخته شده ولی جدایی نادرپرازنکات آموزشیست ...
  • یزدان استقلالی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    خب مطمئنا جدایی نادر از سیمین.سابقه آقای ده نمکی رو هم می دونم.ولی این روزا دلم گرفته دوست دارم یکن بخندم.پس هر دوشو می بینم
  • بدون نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    خیلی نامردین پس چرا من تا حالا دو بار پست دادم منشر نکردین. تا رانت و رانت خور و مفت خوری باشه همینه نباید زیاد تعجب کرد. اشکال نداره می خواین منتشر نکنین ولی بازم میگم: به کوری چشم حسودا و اراذل و اوباش زنده باد مسعود ده نمکی و اخراجی ها
  • ارمان IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    هرکی بره فیلم اشغال اخراجی ها رو ببینه نامرده! فقط اصغر فرهادی
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    زنده باد ساندیس ، زنده باد اخراجی ها ، زنده باد قمه و چماق
  • اسی IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    تا فیلم های آشغالی چون جدایی نادر هست قطعا برنده میدان اخراجی ها خواهد بود.
  • سين.زهره IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقايون كاسه ي داغ تر از آش و مودب كه انتقادهاي مودبانشون!توي هر موبايلي يافت ميشه و جالب خودشونو مومن ميدونن لااقل آيينه ي جادوي شهيد آويني رو بخونن تا اينقدر فروش فروش و حاجي حاجي نكنن(اگه ايشونو هم متهم نكنن!)ما بي ادبيم برخورداي فحشمندانه ي شما مياد بيرون!!!
  • mjs KW ۱۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    خب چرا نظر اصليم رو نزاشتين و اوني رو كه گفتم واسه تبرئه خودتون ميزارين گزاشتين ؟ خداوكيلي نامرديه .
  • mjs IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقا اين حرفا چيه ميزنيد . اين 2 تا اصلا قابل مقايسه نيستن . فرهادي هنوز تدوين فيلمش كامل نشده بود از فستيوال بين المللي جايزه گرفت . ده نمكي تو اون فضاي فيلماي خسته كننده دفاع مقدس اومد طنز قاطيش كرد و با طنازي بازيگراي قهارش و البته فيلمنامش تونست مردم خسته از كمديهاي سخيف و كه هممون قبول داريم سخيفن رو بكشونه سينما و 8.5 بفروشه (البته در غياب درباره الي) . كسي كه گيشه تامين ميكنه با كسي كه مفهومي ميسازه و خرس طلا ميگيره قابل مقايسه نيستن . هر دو واسه ايران تكرار مي كنم ايران مفيدن .
  • راد IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    واقعا از طرفداران ده نمکی بیشتر از این ادبیات لمپنیزم انتظار نمی رود.آدم یاد دیالوگهای اخراجی ها می افتد
  • ز.س IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    1 0
    بابا اين برادر ده نمكي همه رو بسيج كرده جوابيه بدن بسيج واسه همين روزاست ديگه!
  • باقري IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    1 0
    اي واي از دست اين ابوموسي اشعريها! ادبيات طرفداراتم حاجي!عين خودته البته صدرحمت به اينا! يادشون بده قبلا چه نسار همين بازيگراي فيلمتون كه اونموقع بده بودن ميكردي
  • بدون نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    سينما يعني اصغر فرهادي اينو يادت رفته بگي بادي!
  • چراغ IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقا فرهادي فقط
  • نوید اخراجی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    به لطف بعضی آقازاده ها من همیشه یک اخراجی بودم!!!
  • حامد ج. IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقا براتون متاسفم. این مقاله یعنی مثلا نقد آثار دیگه. پس تخریب رو شما چه معنی می کنید. البته خب هر کسی بر حسب منافعش عمل می کنه. تقصیر شما نیست. قانون تجارت اینو میگه
  • جاسم IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    آقای فرهادی بهتره از سرنوشت آقای مدیری عبرت بگیرید. این گرگ ها در زمان گرسنگی به بچشونم رحم نمی کنن چه رسد به شما.!!
  • مقداد IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    میگم دوستان خبرآنلاینی دقت کردین به لطف اسم اخراجی ها و آقای ده نمکی بالای 100 تا نظر به این پستتون داده شده.اینم یه دلیل بر برتری اخراجی ها. البته حاج مسعود هم این پست شما رو در وبلاگش گذاشته منم از این طریق فهمیدم چون شمایی هم هست. باری بهتره به جای فرافکنی یکم به واقعیات هم نگاه کنید. گیشه های سینماهای پایین شهر و شهرستان ها یه سر بزنید محض اطلاعتون بد نیست. فک کنم شوکه خواهید شد:d
  • یه اخراجی IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    زنده باد اخراجی ها. زنده باد ده نمکی. زنده باد دردمند گرایی
  • 6تایه52 IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    0 0
    زنده باد ده نمکی...
  • سهراب US ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    من اخراجیها رو میرم .چون میخوام لحاظاتی خوش باشم تا اینکه فیلمی ببینم که سراسر سیاه نمایی و غم آلوده.
  • بدون نام US ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    خوبه خودتون رو لو میدید . واقع با این طرز تفکر و عمل چجور روتون میشه خودتون رو برحق معرفی کنید در عجبم. کارتون شده فحش دادن و کپی غیرقانونی. بعد رقابت رو هم سالم میدونید.
  • saeed IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    فقط اخراجی ها . درود بر مسعود خان ده نمکی...
  • بدون نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    آقايون حزب اللهي واقعا نميدونيد تهمت گناهه! اگه واستون مهمه!!! تحقيق كرديد فهميديد فرهادي آقا زادس يا علم غيب داريد؟ ذهن بيمار شما يك مطلب سينمايي رو سياسي ميبينه تقصيرم نداريد عاديه توهم توطءس كه اغلبتون!گرفتارشيد
  • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    يا سياه نمايي نميدونيد چيه يا عادت كرديد به همين جواب پرت! اول فيلمو ببين بعد چيزايي رو كه يادت دادن بگو البته خب لمپنيسم حاجيتون حتما سفيد نماييه و نشان از يك تمدن ويك دين عالي!
  • ناصر IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    آقا منم جزو اخراجی ها بنویسید. امان از دست اراذل و اوباش و ادبیات سخیفشون. دفاع این ها از آقای فرهادی چیزی جز آبروبری براشون عاید دیگه ای نداره.
  • فاطمه IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام. نظر من اخراجی ها هست چون درد دل مردم عادی جامعه است. اما یک نکته هم بگم واقعا برای خودمون متاسفم که اسممون ایرانیه ولی نمی تونیم همدیگه رو تحمل کنیم در حالی که ادعامون گوش فلکو کر کرده.
  • پگاه IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    صد در صد میرم فیلم ده نمکی! ولی وجدانا نمیدونم فیلم اصغر فرهادی چه جوری!شاید اون رو هم ببینم ولی اخراجی های 3 رو اگه زنده باشن بیش از یکبار میبینم قطعا!
  • علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام. عید همه دوستان و ایرانیان آزاده مبارک باد. زنده باد اخراجی ها.
  • یاس IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام. در این لحظه های خوش عید که به خاطر یک فیلم این همه انرژی مصرف می کنیم از سرخوشی. بهتره یکم به فکر مردم مظلوم بحرین هم باشیم که دارن برای آزادگیشون خون میدن (یا فاطمه الزهرا (س)):
  • نقد IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    با سلام. دوستان بهتره کمی معقول تر نظر بدیم و همدیگه رو نکوبیم. بهتره به جای اینکه یکی رو تعریف و اون یکی رو بکوبیم از هر دو تا تعریف کنیم تا گیشه های سینمای ایران پر و لبریز از تماشاگر بشه.
  • سیما IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    همراه خانواده و چند تا از اقوام باهم رفتیم و اخراجی ها رو تماشا کردیم. در یک کلمه می تونم بگم عالی بود. نمی دونم شما چرا این قدر بی انصافید؟؟
  • الف میم IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    فقط جدایی نادر از سیمین
  • س.ص.ث. DE ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    پاراگراف انتهایی مطلبتون بسیار زیبا بود. به راستی اگر مخاطبان فیلم های خوب با سینما آشتی کنند میتوان به آینده سینمای داخل خوشبین شد. فکر نکنم کسی یادش رفته باشد بعد از فروش اخراجی ها چقدر فیلمهای سطحی و مشابه ساخته شد.
  • احمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    اصغر فرهادی و امثال او نمی توانند آینده حق بشریت را ببینند
  • بدون نام CA ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    حیف 2 ساعت از زمان زندگی که صرف تماشای هجو ده نمکی بشه .... 100 % فرهادی ....
  • حسین IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    چرا الکی سیاسی میخوان بکنن رقابت این فیلم ها رو باید به قول معروف بار فروشنده (بازار فروش و اکران) جور باشه یکی دوست داره با سلیقه خودش اخراجی ها ببینه یکی دوست داره اون یکی رو ببره من که با اخراجی ها بیشتر حال میکنم البته توی این ایام شاید اگه یه وقت دیگه بود فیلم فرهادی رو میرفتم خوش باشید یکم هم بی خیال مسائلی که الکی شلوغش می کنن!!!!!!
  • اخراجی ها IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    به نام فرهنگ به کام آقازاده ها
  • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    درود بر دهنمکی که با در هر عرصه ای حضور یافت صدای دشمن را در آورد
  • درویش IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    من یه سوال دارم آیا فیلم فرهادی که سرتاسر دروغ در مورد مردم با شعور ایران است قابلیت دیدن داره؟ یکم غیرت ایرانی داشته باشیم بد نیست
  • من US ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    من اهل فیلم نیستم ولی به پشتیبانی مسعود ده نمکی به همراه خانواده به دیدن این فیلم میرویم به کوری چشم دشمنان
  • امیر (سبز) IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    آقای فرهادی فعلا می بایست شاگردی آقای ده نمکی را بکنه تا بتونه به گرد مسعود برسه . ضمنا آقای فرهادی یه کم فکر کنه که بین این فیلم با بقیه داستاناش چه فرقی وجود داره؟؟؟؟ همشون تکرارین
  • سبز IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    مسعود دمت گرم
  • علی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    واقعا در عجبم از این همه ادعا نکنه چون اقای ده نمکی به برخی آقایان گیر داده آقا زاده ها ناراحتن؟ مردم عاقل اند و میدونند چه فیلمی بهتره
  • فدایی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    آقازاده نترسید شما تا عمرتان آقازاده هستید بخورید و بیاشامید اما حسودی نکنید
  • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    فارغ از نحوه تفکر آقای فرهادی باید بگم که ایشون بسیار فیلمسازه کار بلدی هستند . اما من اخراجی هارو میرم یه کوریه چشم اونایی که چشم دیدن مردم را ندارن و ادای روشنفکری در میارن! ضمنا در جواب اون بنده خدایی که گفته بود ده نمکی کیه باید بگم که ایشون کسی هستند که 2تا فیلم سینمایی ساختند که جمعا چیزی بیش از 100000000000ریال فروش داشتند! التفات شد؟
  • بدون نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    مسلما همینطور که سایت شما بین سایتهای خبر پر بازدید نیست؛ فیلمی که تبلیغ کردید هم همینطوره. اگر می بینید کامنتهای این مطلبتون که بجای خبر درج کردید زیاد شده بخاطر لینکیه که یکی از سایتهای ارزشی به مطلب شما داده. خبر آنلاین نظراتی را که حاوی توهین است ممکن است منتشر نکند؛ اما اینگونه مطالب که در آنها پر طرفدارترین فیلم کشور را "گرانفروشی میوه پلاسیده می نامد" منتشر می کند!
  • عظیم IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام. فقط اخراجی ها. زنده باد ده نمکی. مرگ بر لمپنیسم آقازاده ای
  • بدون نام IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    اول بايد بگم ابدا درباره الي رو دوست نداشتم و به نظرم بيشتر از حقش ازش تقدير شد (البته از كارگرداني خوبش نميشه گذشت) و دوم اينكه اخراجي ها رو اصلا فيلم نميدونم و هيچ وقت كامل نديدمش و شماره دومش رو فقط به خاطر حسام نواب صفوي يك بار ديدمش ولي من هنوز هم چهرشنبه سوري و شهرزيبا رو جز بهترين فيلمها ميدونم و به جدايي نادر از سيمين هم اميدوارم (به خاطر ليلا حاتمي و ساره بيات)پس انشالله به لطف دوستان هر چه زودتر كپي اخراجي ها بياد بيرون تا فروش نكنه
  • بدون نام IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    ترجیح میدم به یه فیلم بی محتوا برم ولی فیلمی رو نبینم که کارگردانش کج اندیش هست. من تحت هیچ شرایطی پولم را راهی جیب آقای فرهادی نمی کنم.
  • بدون نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    نقل قول: ============================== اخراجی ها 3 فقط به درد سی دی میخوره اونم کپیش نه اصلش ! ============================== اینم طرز فکر بعضی ها...
  • بدون نام IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    اول جدایی نادر از سیمین دوم اخراجیها
  • ناصر IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    خطاب به دوستی که در مورد آقازاده نبودن آقای فرهادی پرسیدن. نه عزیز دل نگرفتی. برو لینک زیر همه چی دستت میاد: http://www.dehnamaki.blogfa.com/post-298.aspx
  • جبار اخراجی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    نمی دونم چرا سعی می کنید تا آقای فرهادی را در مقابل آقای ده نمکی بگذارید ولی هر چه هست نوعی مخفی کردن خودتان پشت یک کارگردان است تا به هر قیمتی هم که شده آقای ده نمکی را بکوبید ولی فکر کنم یکم اشتباه کردی چون بالطبع هر کس با کارگردان پرفروش ترین فیلم تاریخ ایران در بیفته به نوعی آبروش خواهد رفت. کاش لااقل به آقای فرهادی رحم می کردید. متاسفم
  • افسون IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    فیلم اخراجی ها رو دیدم به نظرم خیلی حرف برای گفتن داره. در این دوران بهترین طنز اجتماعی که زبان اکثر قشر جامعه و نه صرفا یک قشر خاص بالانشین رو مطرح کنه قطعا همین اخراجی هاست فقط کاش کمی مودب تر دیالوگ می زاشتن. مرسی
  • یکتا بهرامی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام. بر خلاف نظر نویسنده مقاله باید بگم اخراجی ها همه ویژگی های یک فیلم برتر که از هر لحاظی استعداد شکستن رکورد را هم دارد می باشد. در ضمن به نظرم بهتره دوستانی که مخالف فیلم اخراجی ها هستند یکم مودبانه تر نقد کنند. بارها ثابت شده توهین به جایی نخواهد رسید. درود بر اخراجی ها و زنده باد آقای ده نمکی
  • زیبا IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    فقط اخراجی ها. بازیگراش کولاک کردن به خصوص امین حیایی
  • ناهید اخراجی ها IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    می خواستم بگم واقعا آدم تاسف می خوره وقتی این همه توهین و بی ادبی را آنهم از قشر به ظاهر روشنفکر !! جامعه در حق یک کارگردان دلسوز مثل آقای ده نمکی می بینه. براتون واقعا متاسفم
  • ایرانی US ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    من یکی حوصله ندارم 2 ساعت بشینم و اثر سرتاسر سیاهکاری و سیاه نمایی بر علیه ایران و ایرانی آقای فرهادی رو ببینم. این فقط به درد جایزه گرفتن از برلین و شاید واشنگتن و ... می خوره و بس!!!
  • سالار_زنده باد اخراجی ها US ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    به کوری چشم کسانی که نمی تونن ببین اخراجی ها رو می بینیم اونم از نوع چند بارش.
  • شهرام اخراجی US ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    با سلام و تبریک سال نو محضر همه اخراجی ها!!! خیلی مخلصیم. داش مسعود چاه بزرگو باز کن!!
  • آرمین US ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    هر کی بره فیلم آشغال و بی مایه جدایی نادرو ببینه خیلی نامرده. فقط اخراجی ها!
  • محسن US ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    بی شک اخراجی ها تکه. اونایی که می خوان وقتشونو الکی تلف کنن برن جدایی نادر از سیمین ببینن.
  • حسام US ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    فقط اخراجی ها
  • جمال US ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام و درود. دوستان بهتره به همدیگه توهین نکنین.هر چی باشه ایرانی هستیم و صاحب یکی از کهن ترین تمدن های بشریت. هر کسی فقط نظر شخصی خودشو بگه. من به شخصه اخراجی ها رو ترجیح میدم.
  • سیمین US ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام.به نظر من پرفروش ترین فیلم ایام نوروز اخراجی ها خواهد بود. به خصوص که افتخارات دو مجموعه قبلی رو هم یدک می کشه. آقای ده نمکی هم که دیگه لازم به تعریف و تمجید ندارن. قطعا مثل همیشه موفق خواهند بود.
  • هاله US ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    من اخراجی نیستم ولی اخراجی ها را دوست دارم:دی
  • نامی US ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    زنده باد اخراجی ها. بعدش نمی دونم چرا نظرات مخالفتون رو سانسور می کنید. انگار حقیقت و حرف حق خیلی براتون تلخه.!
  • سعیده US ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    "نقد ادبی" درست نیست. "عقده گشایی بر علیه آقای ده نمکی" اسم بامسمایی برای این مقاله هست. بیچاره فرهنگ و تمدن ایرانی!!!
  • علی رضا IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    نظر من "اخراجی ها" . آقا این همه توهین به آقای ده نمکی نکنین. نمی دونم ایشون چه هیزم تری به شما فروختن. خب اگرم فیلمشون انتقادی متوجه شما می کنه بهتره به جای عقده گشایی یکم انتقادپذیر باشید.
  • جعفر IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۱
    0 0
    فقط و فقط اخراجی ها
  • لاله IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    اگه فروش همه فیلم های آقای فرهادی رو جمع بزنین به اندازه فروش یه فیلم اخراجی های آقای ده نمکی هم نمی رسه. دارین کی رو با کی مقایسه می کنین. یکم منطقم خوب چیزیه عزیز
  • شیلا IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    فقط اخراجی ها.
  • الهام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    این تحلیل فیلم بود یا عقده گشایی؟
  • shahin IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    زنده باد آقای ده نمکی که برای پول و شهرت و جایزه برلین فیلم نمی سازه. بایدم به ایشون لقب اخراجی ها داد. و چه زیباست اخراج شدن از دایره باند قدرت و ثروت و مافیای کثیف سینمایی بعضی آقایان. امیدوارم خدا هر چی که دوست داره بهش بده. یا علی
  • بدون نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    آقا نظرات مردمو سانسور نکنین. مگه من توهین کرده بودم که نظرمو تایید نکرده اید؟؟ تنها جرم من این بود که از اخراجی ها دفاع کردم!!! شرم بر شما
  • بدون نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    می بینم که بعد اینکه مسعود خان لینک این خبرو تو وبلاگش منتشر کرده کلا نوشته ها به نفع اخراجی ها رقم خورده. البته به لطف ایشون آمار بازدید شما هم رفت بالا. پس براش دعا کنین. زنده باد حاجی (آمین) :d
  • عسگر IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    وقتی سیاه کاریهای شخصی چون مخملباف که هیچ چیز برای گفتن ندارن برنده جوایز بین المللی!!! میشه بایدم آقای فرهادی خرس طلای برلین بگیره. زنده باد مردم درد کشیده جامعه و زنده باد اخراجی ها
  • سوسن IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    متاسفم برای کسانی که فکر می کنن فقط خودشون وجود دارن فقط خودشون سرشون میشه فقط خودشون نخبه و روشنفکر و برتر جامعه هستن و هر چیزی که به مذاق اونا خوشه باید همه مردمم اونو بپسندن. وقتی اخراجی ها این همه فروش می کنه من نمی دونم چرا بعضیا اصرار دارن که بگن این همه مردم بی شعورن و چیزی سرشون نمیشه و باید فیلم های سخیف بعضی آقایونو ببینن!!!
  • سیما IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    فقط اخرجی ها و فقط آقای ده نمکی.
  • معین IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام. سال نو مبارک. "فقط اخراجی ها" "فقط اخراجی ها" "فقط اخراجی ها" "فقط اخراجی ها" "فقط اخراجی ها" تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
  • جلال IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    فقط اخراجی ها. اگه کسی فیلم ضد هویت و ایران ترسی و ایران فروشی دوس داره می تونه جدایی فروشی کنه. موفق باشید
  • رسول IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    از فیلم آثای فرهادی خوشم نیومد ، اخراجی ها رو هنوز ندیدم . وقتی دیدم باهم مقایسه می کنم . ولی مراما شما چرا اینقدر این وسط موش می دونید .نکنید این کارها رو ....
  • علیرضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    خوب معلومه چرادارید میسوزید چون وضع شما آقازاده ها رو نشون میده
  • مسعود IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام. من می خواستم هر دو تا فیلمو تماشا کنم ولی با این جوسازی که شما راه انداختین به امید خدا فقط اخراجی ها رو تماشا خواهم کرد. یا حق
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    مثلا بی طرفید؟ طرفدارای اخراجیها فحش میدن چاپ می کنید اما نظر طرفدارای اقای فرهادی رو نه.
  • رضا IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    اون اقایی که خودش رو نماینده بچه جنوب شهریها و شهرستانیها معرفی کرده. داداش ما خودمون بچه جنوب شهریم و طرفدار اقا اصغر فرهادی. حرفیه داش؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    هر كسي مي خواهد برود اخراجي ها را ببيند، خانم بادي هم نظرش را گفته و انتخابش را كرده است. چرا به او توهين مي كنيد؟؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    جالبه هر كس با ده نمكي مخالفت كند حتما آقازده است.واقعا چطور از چنين تفكر سطحي دفاع مي كنيد؟
  • بدون نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    چطور ده نمكي را آدم ارزشي مي دانيد كه خيلي راحت به ديگران تهمت مي زند كه پول گرفتند تا عليه فيلمش بنويسند.
  • مريم IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    فيلم اخراجي ها اصلا ارزش نقد و تحليل ندارد.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    ده نمكي ده تا فيلم هم بسازد و فروشش صد برابر فيلم فرهادي باشد كسي از جامعه سينمايي او را به عنوان فيلمساز قبول ندارد.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    با این وضع سینما و سالنهای خالی, فیلمی آمده ورونقی داده است انصاف نیست این چنین بر آن تاخت با امید موفقیت برای تمام سینما گران ایران زمین وفروش بیشتر برای تمامی فیلمهای ساخت ایران
  • این منم یه اخراجی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    فقط اخراجی ها
  • سيد عبدالحسين مرتضوي IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحيم سلام بر همه ي عزيزان و دوستان سال نو مبارك و ايام به كام هم اخراجي ها و هم جدايي ... سينما هم فرهادي مي خواهد و هم ده نمكي . اصل مقايسه ي اين دو اشتباه است . بيخود وقت خود را هدر ندهيد و اعصاب خود را مشوش نكنيد . هر كدام را دوست داريد تماشا كنيد و به فيلم ديگر هم احترام بگذاريد .
  • بدون نام IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    من نمی دونم چرا فحش های بعضیا چاپ میشه ولی نظر یک اخراجی باید سانسور بشه. آفرین آقازاده
  • عارف IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    اين همه گفتيد جدايي نادر از سيمين ما هم فكر كرديم كه چه خبر هست و رفتيم و آن را ديديم و روز مان و حالمان را خراب كرديم. با ديدن اخراجي ها بايد به حال گذشته مان برگرديم انشاالله
  • ناصر IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    خطاب به اون آقایی که ادعا میکنه پایین شهریه و طرفدار جدایی... برادر آدرس بده بیام ببرمت سینماهای پایین شهر فک کنم این طوری شاید ببینی قانع بشی. یکم از اون بالا مالاها بیای پایین شهر می فهمی جدایی از چی چی اصلا اسمشم خیلیا نشنیدن!!!
  • جعفر IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    خطاب به آقای بی نامی که گفته: "چطور ده نمكي را آدم ارزشي مي دانيد كه خيلي راحت به ديگران تهمت مي زند كه پول گرفتند تا عليه فيلمش بنويسند. " در جواب شما باید بگویم که این مساله درکش چیز خیلی بغرنجی نیست. البته ایشون ادعا نکرده که کسی پول گرفته ایشون گفتن اسم این مقاله عقده گشایی هست نه نقد ادبی منصف. اگر در این مطلب شک دارید برگردید و از نو این صفحه ای که آقایون خبر آنلاینی نگاشته اند کامل بخونید. اگه بازم متوجه نشدید مشکل از جای دیگریه به فکر حل اون ریشه باشین!!
  • محمد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    در عجبم کسانی که اسم خود را روشنفکر می خوانند و می دانند حتی بلد نیستند به کوچکترین حقوق یک فرد که احترام به شخصیت یک فرد هست پایبند باشند. آقایون خبرآنلاینی بهتره به جای اینکه با بازی های کاریکاتورگونه سعی در تخریب اخراجی ها داشته باشید نظر هر دو کارگردان رو منتشر کنید مردم خودشون قضاوت می کنند. چرا این طور جبهه گیری می کنید بر علیه آقای ده نمکی و اخراجی ها. نکنه فکر می کنید خودتون فقط حالیتون میشه و بقیه ...
  • مرتضی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    برای ناصر. بچه جون لازم نیست خودت رو نماینده بچه های جنوب شهر بدونی. شما ادرس بده ما بیایم خدمتت روشنت کنیم که فقط جناب اصغر فرهادی
  • محمد IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    اقا بیخود بهم فحش ندید. من طرفدار فیلم اصغر فرهادیم اونیم که طرفدار اخراجیهاست بره اخراجیها ببینه.
  • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    برای عارف شما برو همون اخراجیها رو ببین. از فیلم اقای فرهادی سر در نمیاری مشکل خودت هست.
  • کاظم IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    اقا فحشهای طرفدارای اخراجیها رو تایید می کنین. معلومه طرفدارشون هستید. فقط اصغر خان فرهادی
  • بدون نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    فقط جدایی نادر از سیمین
  • لاله IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    اقا به خدا فیلم اصغر فرهادی از همه فیلمهایی که تا به حال دیدم بهتره. طرفدارای اخراجیها هم برن فیلمشون رو ببینن. انقدر با هم دعوا نکنید.
  • کیارش IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    من اگه وقت بکنم و خدا بخواد جفتشو میبینم چون : 1- دیدن 2تا فیلم از یه دونه خیلی بهتره. 2- هر فیلمی معرف یه عقیده و بیانه و چه بهتر که آدم هر دو تا عقیده رو بدونه 3- هر دوتاشون یه افتخاری برای ایران هستن. اخراجیها به خاطر رکوردشکنی تعداد تماشاگران در منطقه خاور میانه و جدایی نادر از سیمین به خاطر دریافت جوایز بین المللی و مطرح شدن سینمای ایران در سینمای غرب 4- هر دوتا فیلم مربوط به کارگردانهای ایرانی میشه پس برای حمایت از ایرانی و سینمایش هر دوتا رو خواهم دید به باری ایزد یکتا.
  • مسعود IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    اقا میخواین بخندین برین اخراجیها رو ببینین. میخواین درس زندگی بگیرین برین فیلم جدایی نادر از سیمین رو ببین و صفا کنید. یا حق
  • بدون نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    این طرفدارای اخراجیها چرا فحش میدن؟ خوب برو فیلمت رو ببین بابا جون انقدر جوش نزن.
  • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    فقط جدایی نادر از سیمین
  • بدون نام IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    فقط فیلم نادر و سیمین بقیه هیــــچ .
  • طرفداره مشایی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۲
    0 0
    من بچه تبریز هستم ودراین جا طرفدار اخراجی ها زیاد فرهادی باید بره مشقش بنویس
  • ناصر US ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    برای مرتضی.از کجا دیدی من بچه ام. البته تقصیر تو نیست. ادبیات تو و امثال تو مثل نویسنده همین مقاله فقط تحقیر دیگرانه. آره من با افتخار بچه نازی آبادم.خوشحال میشم بیای اونورا ما رو قانع کنی. بیای هستیم خدمتت. راستی به چند تا بچه شهرستانی بگو جدایی نادر از سیمین ببین اصلا اسمشو شنیدن؟؟؟!! من نماینده بچه جنوب شهرم آره برای کوری چشم امثال تو میگم 100 بارم بیشتر. شما طاقت شنیدن حرف حقو نداری مشکل خودته. فریاد ما: زنده باد اخراجی ها. ننگ بر لمپنیسم سرمایه داری
  • صمد US ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    درود. بزرگترین هنر آقای ده نمکی اینه که با ساده ترین صورت ممکن دشوارترین و پیچیده ترین مفاهیم و مشکلات جامعه ما رو به تصویر می کشه و نیازی نداره که الکی فضای فیلمشو بی خودی مبهم بکنه و خیلی مرموز با مخاطبش حقف بزنه تا هر برداشتی بشه ازش کرد.
  • عباس US ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    من اخراجی های رو بیشتر دوست دارم. در ضمن بهتره یکم باهمدیگر مهربانتر باشیم. زنده باد مخالف من!!
  • ناشناس IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    دوستان خیلی راحت میشه بین این دو فیلم با یک ارزیابی ساده یکی را انتخاب کرد.فیلم فرهادی علاوه بر جایزه در داخل کشور از جشنواره فیلم برلین که با اسکار مقایسه میشه عنوان بهترین فیلم راگرفت.ولی اخراجی ها از نگرفتن رتبه ای حتی در جشنواره فجر هم شرت نکرد.پس درود بر کارگردان بزرگ سینمای ایران اصغر فرهادی
  • هنگامه IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    من هر دو میبینم چون برای قضاوت اول از همه باید خوب دید هر چند معتقدم اصلا مقاله ی بالا درست نیست این دو فیلم از دو جنس مختلف از دو ژانر مختلف برای دو سلیقه ی مختلف برای دو حرف مختلف ساخته شده و حتی مخاطب های مختلفی هم داره به هر حال خوشحالم که امسال هر سلیقه ای و هر فکری و هر مخاطبی در هر ژانری می تونه یه فیلم خوب یا لا اقل بحث بر انگیز ببینه و از این جهت برای سینما ی ما خوبه از جهتی هم جالبه برام این بحث هایی که میشه من مطمئنم هر دو کارگردان بزرگ می دونن که این بازار گرمی هابه نفع فیلم اونهاست
  • یک هموطن IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    جدایی نادر از سیمین
  • سروش IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    اصغر فرهادی بی شک نابغه سینمای ایران در چند ساله اخیره....بی شک جدایی نادر از سیمین جز شاهکارهای ایشان است و به چن بار دیدن می ارزد...
  • مهران IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    اصلا مقایسه این دو فیلم مسخره س.... لطفا به این دو نام توجه کنید تا به مسخرگی این دو مقایسه پی ببرید اصغر فرهادی کارگردان....مسعود دهنمکی کارگردان اصغر فرهادی نویسنده....مسعود دهنمکی نویسنده
  • سیری فیللمنامه نویس IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    دوستان اصغر فرهادی یک اعجوبه در سطح سینمای جهان است بی شک....با تخصصم عرض می کنم که فرهادی توانایی های خارق العاده ای در نویسندگی دارد.
  • سیری فیللمنامه نویس IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    در مرود اخراجی ها....باید عرض کنم که این فیلم مدیون اخراجی های 1 است که با شوخی های پیمان قاسم خانی و دیالوگهای او جان گرفت اما بنا به دلایلی نام او به عنوان نویسنده نیامده است. دیالوگها و شوخی های اخراجی ها 1 و 2 را با هم مقایسه کنید تا خیلی از حقایق را پی ببردید اخراجی های 1 کار پیمان بوده و 2 و 3 کار خود دهنمکی و البته شریفی نیا
  • امیر IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    اینقدر یعنی اخراجی ها شما ها را سوزونده!!! این دیگه خارج از پیش بینی های ما بود !
  • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    دوستان محترم حبر آنلاین رسالت خبری شما این نیس که بر علیه یک کارگردانی جبهه بندی کنید......................مردم ما بقدری درک وفهم دارن که خودشون انتخاب کنن کدوم فیلم ارزشش بیشتره
  • ساسان IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    آقای فیلمنامه نویس شما که این قده ادعات میشه بهتره یکم آقای فرهادی رو راهنمایی کنید تا در مقابل اخراجی ها بیشتر بفروشه!!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    خطاب به آقایی که گفته اخراجی ها از ترسش در جشنواره فجر شرکت نکرد: بهتره یه سر به وبلاگ آقای ده نمکی بزنی دستت میاد چرا شرکت نکردن. اینم از کج فهمی امثال تو نسبت به یک فیلم بی نظیره!
  • نادر IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    من اصلا نمی فهمم چرا طرفدارای آقا فرهادی فقط بلدن فحش بدن و تنها حرفشون تخریب اخراجی هاست تا مثلا برای خودشون اعتبار کسب کنن. خب عزیزان این قدر جوش نزنید برین همون جدایی رو ببینین دیگه به ملت چی کار دارین!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    فقط اخراجی ها. زنده باد آقای ده نمکی که هیچ وقت برای جایزه گرفتن فیلم نمی سازه. جایزه برلین و باندبازی قدرت و ثروت هم نثار آقای فرهادی!!
  • سام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    درود بر اخراجی ها. only ده نمکی
  • امید IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. فقط و فقط اخراجی ها. :دی
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    جالبه آدمایی که هیچی از فیلم و سینما سرشون نمیشه شاهکارهای آقای ده نمکی رو طتز سخیف می نامند ولی وقتی پای قرتی بازی بعضی فیلم های بی محتوا و صفر پیش میاد زود براش سینه چاک می کنن. چه هنرمندانی هستند اینا!!
  • مقصود IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    درود. برای این مقاله ای که گذاشتید واقعا متاسفم این اسمش چیه؟ مثلا ادبیات نقد بود. خدا به راه راست هدایتتون کنه. یه روز باید جواب بدین . این قدر در حق یه کارگردان دلسوز جنایت نکنین.
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    با احترام به همه ایرانیها. ولی وقتی کسانی رو می بینم که برای پست ترین اهداف دنیوی سعی می کنند افتخارات یه کشوری رو بکوبند از خودمم بدم میاد. بابا تو هر کشوری فیلمی به اندازه اخراجی ها فروش کنه حلوا حلواش می کنن. ما نخواستیم شما این کارو بکنید لااقل فحشش ندین. !! بهتره یکم ایرانی باشین.
  • یه اخراجی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    عادت ما ایرانیها همینه که بلد نیستسم خودمون رو بالا بکشیم فقط بلدیم بالایی رو پایین بکشیم !!! مثال عملی این حرفم همین مقاله شما
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    فقط اخراجی ها. زنده باد پرفروش ترین فیلم خاورمیانه
  • بدون نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    فقط و فقط اخراجی ها. بقیش پر
  • حامد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    من خودم فیلم جدایی نادر از سیمین رو انتخاب میکنم چون از این دست فیلمها توی سینمای ما با این کیفیت خیلی کمه.ولی فیلم طنز تا دلتون بخواد وجود داره .فقط جدایی نادر از سیمین
  • ehsan FR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    در اینکه جدایی نادر از سیمین فیلم بهتریه شکی نیست ، ده نمکی از ترسش حتی این فیلمو تو بخش مسابقه جشنواره امسال هم نیاورد چون میدونست منتقدان و داوران و حتی تماشاگران هم به این فیلم روی خوش نشون نمیدن در کل قیاس این دو فیلم به نظر من کار درستی نیست و خوب فروختن دلیلی بر بهتر بودن فیلم نیست و به نظر من این پایان کار اخراجیهاست
  • محسن IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    دوستانی که میگن خوب فروختن دلیل بر بهتر بودن نیسن .بله درسته ولی برعکسشم هست یعنی: بدفروختن هم دلیل بر خوب بودن اثری نیست. و ملاک هم نمیشه گفت که فقط شمایین. مگر اینکه بقیه رو نفهم بدونین و... که البته این مساله بارها از جانب روشنفکرنماهایی در قالب های گوناگون دیده شده!
  • جابر IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    سیاه نمایی هنر بزرگی نیست. بهتره آقای فرهادی اول بیان راهکار نشون بدن بعد درد رو بیان کنن. راننده تاکسی ها و کارگرای میدون بهتر از ایشون می دونن درد چیه ولی افسوس که بعضی ها به سیاه نمایی بیشتر از همه چیز بها میدن!!
  • یه دوست IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    شما اگر نگاهی به جوایز سینمایی و غیر سینمایی بعضی کشورها مثل برلین آلمان نگاه کنین کاملا روشن میشه که جوایز اینها بر اساس رویکرد سیاسی هست. یعنی مثلا اگر کسی برعلیه کشورش که مورد نفرت غرب هست فیلم بسازه هر چی جایزه دست اول دارن بهش میدن تا بر علیه اون کشور شاخش کنن. نمونه ش زیاده از مخملباف سینمایی بگیر تا شیرین عبادی روشنفکر!! تا ... بقیشو خودت می تونی تحقیق کنی.
  • بهار IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    عشق است اصغر فرهادی.مسعود خان از این داستانهای تکراری ات خسته شدیم به خدا
  • سینا IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    در اینکه اخراجی ها بهترینه حرفی درش نیست. آقایونی که میگن فروش بالا دلیل بر برتری نیست خب این یه حرف کلی ه همون طوری که مثلا میشه گفت "جایزه گرفتن از برلین دلیل بر برتری نیست" " نفروختن فیلمی نشانگر بهتر بودنش نیست" و از این حرفا... کلا بازی با کلمات راحته. منتها چیزی که تو زمین بازی دیده میشه مردم ملاک میزارن نه اون چیزی که شما یا یک روشنفکر مآب! دیگه منظورشه!!!
  • داریوش IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    خطاب به آقا حامد: عزیز من طنز داریم تا طنز. شما طنزهای بی محتوا و سخیفی که چند میلیون می فروشن رو با اخراجی های 1 و 2 که مجموعا بالای 10 میلیارد فروخته یکی می دونی!!!!!
  • ehsan FR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    اقای بی نام پر فروش ترین فیلم خاورمیانه فیلم اواتار هستش که تو کشورهای امارات ،ترکیه ومصر واردن ولبنان وچند کشور دیگه نزدیک به ده میلیون دلار فروخت
  • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    برای امیر: فعلا که شما طرفدارای اخراجیها دارین میسوزین چون شماها دارین فحش میدین.
  • فاطمه IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    خطاب به ساسان: لازم نیست شما دستور صادر فرمایید. نصف تبلیغات اخراجیها تو صدا و سیما رو بدین به فیلم اصغر خان فرهادی
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    من طرفدار فیلم اقای فرهادیم. البته اخراجیها برای خنده بد فیلمی نیست.
  • کوروش IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    اقا فقط جدایی نادر از سیمین
  • سامان IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    اقا من نمی فهمم چرا بعضیها می خوان بچه های شهرستانی رو کم سواد و طرفدار دلقک بازی معرفی کنن. من بچه کرمانم و اینجا طرفدارای اصغر فرهادی خیلی زیادن. اخراجیها طرفدار داره اما کمتر
  • فرید IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    آخرین فیلمی که در سینما دیدم دوئل بود حال بعد از هشت سال می رم سینما و فیلم اخراجی ها را تماشا می کنم
  • ساسان IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    خطاب به فاطمه: ببخشید شما وکیل وصی کسی هستید؟؟ ایشون خودشون اگر بخان پاسخ میدن. در مورد تبلیغات هم من که حتی خود صدا و سیما رو هم می بینم همه دست به دست هم دادن تا جدایی بفروشه. از گزارشگر ورزشی شبکه دو بگیر تا مجری سال تحویلش. منظورت این تبلیغاته لابد. هر چند باز هم جدایی در اون قد و قواره ای نیست که حتی در مقابل اخراجی ها حرفی برای گفتن داشته باشه.الکی دل خوش نکنین بهش
  • یه اخراجی IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    خطاب به آقا سامان. بله فقط شما کرمان هستید بقیه.... فقط شما راست میگی!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    زنده باد اخراجی ها. به کوری چشم نویسنده متن نه یکبار بلکه ده بار میریم و اخراجی ها می بینیم. تا کور بشه چشم حسود
  • جعفر IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    دوستان خبرآنلاینی بهتره به جای سانسور کردن نظرات همشونو تایید کنید یا نکنید. من یه متن در مورد اینکه دوستان توهین نکنن نوشتم. یعنی اینم خیلی سخت بود براتون تاییدش کنین. ولی این همه توهین رو حتی از نویسنده مقاله هم دریغ نمی کنید. واقعا برای سیستم خبریتون متاسفم
  • طرفدار اخراجی ها IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۳
    0 0
    میگم همین بازار گرمی خوبی برای سینمای ایرانه. دست همه درد نکنه. حالا دیگه هر کی بره فیلم دلخواه خودشو ببینه منم می رم اخراجی ها
  • بدون نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    مقایسه این دو فیلم چه معنایی دارد. اخراجی‌ها برای فروش و کسب سود ساخته شده. جدایی نادر در سطح و سبک بسیار متفاوتی قرار دارد. به هر حال ... نه هر که سر بتراشد قلندری داند
  • محمد IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    بنده با خانواده از شهرستان به تهران آمدیم تا فیلم آقای فرهادی را تماشا کنیم
  • سپیده IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    اگر اخراجی ها بهتره چرا ده نمکی اجازه نداد تو جشنواره با بقیه فیلم ها رقابت کنه؟میدونین چرا؟ چون مطمئن بود شکست میخوره. فروش بالای اخراجی های 2 به خاطر کنجکاوی مردم بود. اگر از همه کسانی که هر دوتا فیلم رو دیدن بپرسین اکثریت میگن قسمت اول خیلی بهتر بود. پس فروش بالا دلیل برتری نیست.
  • بدون نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    واقعا متاسفم فرهادی جایزه میگیره اونوقت به جای تبریک میگن فیلمش سیاه نمایی کرده و واسه دل اونا فیلم ساخته. خجالت بکشید آخه اصلا فیلم رو دیدین که این حرفارو میزنین؟ این فیلم عین زندگی خیلی از ماهاست.برید ببینید بعد از این حرفا بزنین
  • سیدنوید IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    یه نام خدا نابغه سینما ایران علی حاتمی کیا بود نه اصغرفرهادی,یک چیزی که در بعضی از کارگردان های ما رسم شده سیاه نمایی است البته باید سیاه ها را گفت ولی سیاه نمایی خیر به نظرمن فرق سینمای ما با هالیوود در اینه که فیلمسازهای اونا برا ملکتشون فیلم میسازن اما در ایران برا اروپایی ها و آمریکایی ها فیلم میسازن
  • ماني IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    دستتون درد نکنه خانم بادی، ببينيد چقدر درست به هدف زديد كه اينجور هواداراي دهنمكي عليه شما لشكركشي كردند.
  • ماني IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    اگه اين مطلب عقده گشاييه پس اخراجي ها چيه كه به هر كسي دلش مي خواد در فيلمش توهين كرده
  • ليلا IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    فقط فرهادي
  • لادن IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    من نمي دونم چطور بعضي ها مي تونند به اين شوخي هاي سطحي و سخيف اخراجي ها بخندند و بعد ادعاي فرهنگ و شعور هم بكنند؟؟؟؟
  • سامان IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    خطاب به یه اخراجی: نه عزیز فقط شما درست میگی. اصلا شما نماینده کل ایرانی.
  • علی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    برای محمد عزیز: درود بر شما. فیلم اصغر خان فرهادی ارزش این کار رو داره. انشاءالله عید خوبی رو شما و خانواده محترم داشته باشید.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    جناب سید نوید خودت داری میگی حاتمی کیا نابغه بود یعنی حالا دیگه نیست. بعدشم شما که نباید تعیین کنی کی نابغه هست کی نیست. الان از نظر خیلیها جناب اصغر فرهادی کارگردان برتر ایران هست.
  • الهام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    اقا طرفداری از فیلم جدایی نادر از سیمین چه ربطی به اقا زاده بودن داره. مگه تو این فیلم از اقازاده ها دفاع میشه. بابا یه مقدار تعقل هم خوب چیزیه
  • فاطمه IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    خطاب به ساسان: اره من وکیل جناب فرهادیم همانطور که شما وکیل وصی اخراجیهایی.
  • سهند IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    بابا چرا به هم توهین می کنید. من طرفدار اقای فرهادیم میرم فیلمش رو می بینم. عزیزان طرفدار اخراجیها هم برن اون فیلم رو ببینن. این که انقدر دعوا نداره.
  • مرتضی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    برای ناصر : از اون جایی که فکر می کنی نماینده بچه جنوب شهریها هستی. من بچه جوادیه هستم داداش. رفیق دارم تو همون نازی اباد فراوون. همشون هم متنفر از اخراجیها. در ضمن داداش لمپنیسم سرمایه داری دیگه چه صیغه ایه. کلاس بالا حرف میزنی. خودت می فهمی چی میگی؟ ما چشممون رو دوست داریم مراقبش هستیم کور نشیم. شمام مراقب خودت باش
  • رهگذر IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    مقايسه اين دو مثل مقايسه بين پدر خوانده و چارچنگوليست ! فرهادي افتخار ماست
  • بدون نام US ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    نه هر که چهره برافروخت دلبری داند نه هرکه سر بتراشد قلندری داند جدایی نادر از سیمین را می توان به مفهوم دقیق کلمه نماداخلاق گرایی در جامعه ایران دانست . حلقه ی مفقوده ای که فقدانش در این مملکت بیش از هر چیز خودنمایی می کند.با تشکر از اصغر فرهادی و تمامی بازیگران و دست اندرکاران
  • بدون نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    آقا دعوا نکنید. به جای این همه تفرقه و کشمکش با همدیگه مهربون تر باشید. بهتره یه دعای فرج برای ظهور آقا و صاحبمون بخونین: اللهم عجل لولیک الفرج. یا علی
  • احمد IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 0
    چرا با هم دعوا میکنید به نظر من در پایان اکران همه چی معلوم میشه البته فروش بیشتر یک فیلم هیپ ارتباطی با مسایَل سیاسی نداره
  • بدون نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
    0 0
    هر دو تا فیلم چرت و پرته
  • ارسطو IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
    0 0
    قابل توجه ده نمکی:اگر سایت خبرانلاین برای آقازاده هاست پس چرا موقع جشنواره با اون مصاحبه کردید؟حداقل روی حرفتون بایستید
  • امیر IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
    0 0
    قابل توجه اون آقایی که ادعا کرد پرفروشترین فیلم خاورمیانه آواتار هست: عزیز من از نظر درآمد کلی بله درسته شما راست میگین ولی بهتره قیمت بلیت رو هم در نظر بگیرید اینجا بلیط نفری اون زمان 500 تا فوقش هزار تومن می دادن برای اخراجی های دو ولی اونجا حداقل 10 برابر این رقم پول بلیت هاشونه. اینم مدنظر بگیرین بعد قضاوت کنین که کدوم بیشتر مشتری داشته !!
  • آسایش IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
    0 0
    فیلم جدایی نادر......را دیدم ،متاسف شدم برای داوران جشنواره فجر که به این فیلم جایزه دادند ، این فیلم غیر از یکسری عقده گشایی آن هم در سطحی نازل چیزی دیگری نداشت
  • بدون نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    0 0
    به آسايش: من جای شما بودم نگران عقايدم میشدم، آقای فرهادی در اين فيلم کدام عقده خودشان را باز کرده اند؟ فيلم برگزيده مردم (آن هم نه مردم عوامی که به مسخره بازی های اخراجی ها ميگن طنز) و فيلم منتخب چندين جشنواره را عقده گشايی خواندن فقط از ذهنی برمی آيد که شديداً نياز به خانه تکانی دارد، ببينم شما تفکرات خودتان را در آستانه سال جديد، نو نکردين؟
  • بدون نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    0 0
    جدائي نادر از سيمين را ميرم سينما مي بينم، اخراجي ها را هم اگه تونستم دانلود ميكنم و مي بينم!
  • کیوان IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    0 0
    یاد شعری از بزرگی افتادم : درد من نه از ایشان بود، خود از دردی بود، که ایشانند !!!
  • محمد IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    0 0
    برای اسایش: کلی گویی هنر نیست. اقای فرهادی عقده گشایی کرده؟ به صورت واضح و مشخص بگو در کجای فیلم و چگونه؟ بهتره برای کسی متاسف باشی که نون رو به نرخ روز میخوره و با استفاده از مسائل سیاسی و دلقک بازی عده ای فیلمی میسازه که دو ماه بعد تو ذهن حتی طرفداراشم نمی مونه بر خلاف فیلم اقای فرهادی که در خاطره ها خواهد ماند.
  • احسان IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    0 0
    آقای فرهادی واقعیت جامعه را با فیلم های بسیار با کیفیت به نمایش می گزارد در حالی که آقای ده نمکی متاسفم نمی دونم چی بگم فقط متاسفم
  • حمیدازخمینی شهر IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    0 0
    درموردفیلم اخراجیها خودکارگردان وعوامل فیلم هم نمیتونندازش دفاع کنند .ولی جدایی نادر را تمام منتقدان تمام جشنواره هایداخلی وخارجی وخودتماشاگران تاساعتهامیشه درموردش بحث کردوتاسالهایکی ازبهترین فیلمهاخواهدبود.ولیاخراجیهاهیچ بارکیفی وکمی درخودندارد.حالادیگه خودتون قضاوت وانتخاب کنید.
  • یه اخراجی US ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    0 0
    برادران جدایی پسند!! الکی خودتونو سکته ندین. فروش اخراجی ها از مرز یک میلیارد هم گذشت. یکم به فکر خودتون باشین!
  • بدون نام IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    0 0
    متاسفم متاسفم متاسفم
  • جواد مالمیر IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    جناب نزهت بادی نوشتن متنی غیر اخلاقی سرشار از توهین و تمسخر کمکی به ترویج اخلاق ویا حتی تبلیغ مناسبی برای یک فیلم خوب نخواهد بود مقایسه دو فیلم در دو ژانر مختلف همانند قیاس قوه شنوایی شخصی با بینایی دیگریست یادست کم قیاس دوغ و نوشابه یا همان آبگوشت و پیزاست.
  • جواد مالمیر IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    ترمه مجبور است یک راه را انتخاب کند اما گمان نمیکنم نویسنده مجبور بوده باشد بین بد دفاع کردن ازفیلمی خوب وسکوت دفاع بد را انتخاب کند.
  • جواد مالمیر IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    زنده باد مخالف من.
  • ؟ IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    براي آقاي بدون نام!:التماس دعا حاجججججججججججججججي
  • عشق بیضایی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    به پیر به پیغمبر هیچوقت فروش ملاک نیست دوستداران اخراجی کمی دست از این حمایت کورکورانه بردارن
  • یه اخراجی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید...
  • سینا IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    فقط اصغر خان فرهادی
  • علی IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    جدایی نادر از سیمین = مزخرف ترین فیلم سال
  • بدون نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    حيف پول و وقت ؛ كه آدم حروم كنه براي تماشاي اخراجيها.
  • مهدی IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    بابا جون تو همین خبر آنلاین نوشت که پر مخاطب ترین فیلم تاریخ سینمای ایران کلاه قرمزی و پسر خاله است تازه با پول بلیت اون موقع که هم قیمت بلیط اتوبوس بود دیگه خودتون حساب کنید
  • بدون نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    آقاي دهنمكي با پولهاي شما براي خودش زندگي و اعتباركسب كرده وهمچنين آقاي فرهادي و شما ملت سركارهستيد و براي جفتشان تبليغات بدون هزينه راه انداخته ايد اين مزخرفات را كنار بگذاريد و كمي به فكر وضعي باشيد كه برايتان پيش آورده اند.آنها به راحتي و بي هزينه از پولهاي شما استفاده ميكنند شما اينجا به جان هم افتاده ايد....افسوس
  • بدون نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    در اخراجيها فقط به يك از عده از مردم توهين مي شه فقط همين آيا جز اين چيز ديگه اي در اين فيلم مي توان ديد؟ مقايسه كردن اين فيلم با شاهكار اصغر فرهادي واقعا غير منصفانه است!
  • شیما DE ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    جدایی نادر از سیمین!درضمن اون اقایی که گفته فروشش از یک میلیارد گذشت .برادر من شما بگو صد میلیارد!!وقتی فیلم فقط لمپن بازی باشه ارزشی نداره قربونت بشم .زنده باد اصغر فرهادی
  • بدون نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    سلام کاش فبل از هر چیزی یه کم دغدغه ی اخلاق و انسانیت را داشتیم. اون وقت نه نویسنده ونه پیام گزار این قدر تو جاده ی تعصب یک طرفه قضاوت نمی کرد . و بد وبیراه نمی گفت .ادم نمی دونه به این مطالب بخنده یا گریه کنه. بیاییدیه کم به خودمون بقیولونیم ممکنه سلیقه ای با سلیقه ی من مخالف باشه و همه چیز را نباید از عینک خودم تماشا کنم .
  • بدون نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    برادر من تو این وانفسا که دو نفرم سینما نمی رفتن حالا اثری چون اخراجی ها پیدا شده که مردم و دیوانه وار به سینماها کشونده. حتی برای فیلم هایی چون جدایی هم مشتری درست کرده!! حالا این وسط نمی دونم چرا باید این فیلم توسط بعضیا توپیده بشه. احتمالا ایشان هم از این فیلم بد کتکی خورند که این حرفا رو می زنن.
  • علی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    اگه از جلوی سینمایی که اثر مسعود ده نمکی اکران میشه در مقایسه با سینمایی که فیلم اصغر فرهادی رو نمایش میده گذشته باشین به این نتیجه میرسین که مردم کدوم فیلمو برای دیدن « ترجیح » میدن.پس چشم ها را باید شست و جور دیگر باید دید ...البته من خودم هیچکدوم رو ندیدم ولی میشه حدس زد فیلمی که عرض یک هفته بیشتر از یک میلیارد فروخته بهتره.درضمن اینجا بحث اشخاص نیست.قطعاً اگه کارگردانان این دو فیلم جایجا بشن بازهم اخراجی ها اول میشه.
  • علي IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    خانم بادي ديگران را دعوت كردند كه بروند فيلم خوب فرهادي را ببينند، كي اين بنده خدا سليقه اش را تحميل كرده؟
  • بدون نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    قابل توجه عزیزان خبر ان لاین. دوستان چقدر از ده نمکی پول گرفتین که پیام فحش و اهانت طرفداراشو تایید می کنین اما پیام بدون توهین طرفداران اصغر خان فرهادی رو نه؟ خجالت بکشین
  • علی IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    زمان زمان،زمان زمان،زمان،زمان همه چیز را مشخص می کند ممنون از آقای فرهادی
  • علی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    به به ، آدم لذت می بره از خوندن این تحلیل کاملا بی طرفانه !!! "البته «اخراجی‌ها 3» اصلا در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد در رقابت با «جدایی نادر از سیمین» قرار بگیرد و اساسا فیلم فرهادی آنقدر از سطح سینمای ما بالاتر است که فیلمی مثل «اخراجی‌ها 3» که از پایین‌ترین استانداردهای سینمای هم برخوردار نیست، نمی‌تواند ادعای هماوردی داشته باشد." واقعا که سایت افتضاحی دارید ! اگه نظرتون اینه دیگه چرا این تیتر رو انتخاب کردید واسه اش !؟
  • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    به نظر من اخراجی ها در حدی نیست که با جدایی مقایسه بشه. اخراجی ها در بدترین شرایط هم پرفروش ترین عنوان رو می تونه کسب بکنه ولی جدایی نادر از سیمین اصلا این طور نیست چون برای قشر خاصی ساخته شده و لذا در بهترین شرایطم نمی تونه رقیبی برای اخراجی ها باشه. پس کلاس اخراجی ها خیلی بالاتر از اینه که با جدایی ها که در پایین ترین سطح فروش قرار داره مقایسه بشه.
  • اشکان IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
    0 0
    اصغر فرهادی عزیز مایی
  • امین IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 0
    ...تو رادیو شنیدم یه آقایی میگفت شاهکار مطلق آقای فرهادی. آخه کدوم منتقد فیلمی رو اینطوری خطاب میکنه. این روزها فیلم فرهادی رو پسندیدن و ازش اینگونه تعریف کردن، شده یه جور کلاس و افه روشنفکری و سینما شناسی. فیلم آقای فرهادی فیلم خوبی است که خوشبختانه در خارج از ایران هم موفق بوده. فیلم آقای ده نمکی هم گرچه فیلمی است در یک ژانر متفاوت ولی خب از نظر ساختار و تکنینک و دیگر مسائل به پای فیلم آقای فرهادی نمیرسه. فقط همین
  • امین IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 0
    این روزها خیلی شنیدیم که فیلم فرهادی از حد و اندازه سینمای ایران بالاتره. میشه بفرمایین چرا؟ مگر قبل از ایشون دیگران جایزه جشنواره های مطرح اروپایی رو نگرفتن؟ آیا برای این تعریف مبالغه آمیز دلیلی دارین یا چون خیلی ها این رو میگن شما هم ميگين؟ فاکتورهاتون چیه که قبلاً توی دیگر فیلمهای ایرانی نبوده؟ درسته که اخراجی ها در سطح فیلم آقای فرهادی نیست ولی این طور تعریف از یک فیلم از سوی یک منتقد هم به نظر من درست نیست... (ادامه دارد)
  • علیرضا IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 0
    فیلم جدایی نادر از سیمین فیلم تلخیست. در عوض اخراجیها چیزی جز دلقک بازی نیست. فکر می کنم تو این وضعیت اجتماعی ما، استقبال از اخراجیها بیشتر باشه. حداقل چند ساعتی بخندن و بدبختیها رو فراموش کنن.
  • چاپ نکن فقط فکرکن IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 1
    ، میشه با دلیل بگید که چرا فیلم اخراجیها این قدر که فرمودید سطحیه؟ عجب کامنت علیه ده نمکی چاپ فرمودید نکنه شما هم آقازاده و یا جیره خور زاده اید؟! متاسفم برای همه منفعت طلبان بی بصیرت. جدایی نادر از سیمین علی ولی چرا بدون دلیل حرف می زنید حاضرم قسم بخورم که نویسنده اخراجی های3 رو ندیده.
  • بدون نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۹
    0 0
    جدایی نادر از سیمین
  • صابر IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 1
    درود بر اخراجی ها 3
  • مجتبی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 1
    من فیلم رو هنوز ندیدم ....ولی ترجیح میدم اخراجیها رو ببینم تا جدا...علتش هم این که علاقه ای به کارگردان جدایی... ندارم ..شما هم زیاد به خودتون فشار نیارید مخاطب سینما و مردم علاقه مند فیلمهایی هستند که دلسوزانه باشد
  • کوروش IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 0
    برای مجتبی: از کی تا حالا دلقکبازی شده دلسوزی برای مردم. فقط اصغر فرهادی
  • مجید IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
    0 0
    برای کوروش: قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری!!
  • مهدي IS ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۱
    0 0
    ده نمكي گفته بود كاراي من از نشريه گرفته تا فيلم لج هر دو طرف چپ و راست رو در آورده... كاملا برام اثبات شد...
  • کوروش IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۲
    0 0
    برای مجید یا همون مجتبی: زر و گوهر را با شن و ماسه اشتباه نگیرید دوست من.
  • فرشاد IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    1 0
    اصغر فرهادی یکی از افتخارات کارگردانی ایرانه و با ده نمکی قابل مقایسه نیست
  • محسن IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    0 0
    من يك حرف دارم اونم از زبان آقاي دهنمكي ميگم : هدف هردوتا فيلم يكيه فقط زبان بيانشون فرق ميكنه يكي با طنز و ديگري با غم خود دهنمكي اينو گفته تو وبلاگش
  • علی 01 IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    1 0
    این دیگه فکر نداره(جدایی نادر از سیمین)
  • مهسا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    0 0
    مطمئنا فيلم اقاي فرهادي
  • بدون نام IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    0 0
    جدایی نادر از سیمین
  • ایلیا IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    0 1
    ده نمکی
  • مجید IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
    0 0
    برای کوروش: نه آقا من مجیدم. شن و ماسه یا زر وگوهر شما از همین مجید و مجتبی مشخصه عزیز برادر!!!
  • بدون نام DE ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
    0 1
    اگرچه اخراجی های 3 فیلم ایده آل من نیست اما آن را به فیلم اصغر فرهادی ترجیح می دهم. تاکید می کنم که ترجیح می دهم و کاملا نمی پسندم.
  • بسيجي IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
    0 1
    فيلم خوب وبدش از فروشش معلوم ميشه اقاي ده نمكي هرچي ساخته ركورد زده ازفيلم سينمايي گرفته تا مستند وروزنامه اش كه در زمان منافقين بسته شد
  • کوروش IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
    0 0
    برای مجید: دوست من تقصیر ما نیست. انقدر با اسامی مختلف پیام میگذارین که ادم به همه شک می کنه. به هر حال کسی که اخراجیها رو زر و گوهر بدونه یه مقدار مطالعه کنه و با تفکر اشتی ان موقع شاید شن و ماسه رو جای گوهر و زر قرار نده. یه ماه بعد کسی از اخراجیها صحبت نخواهد کرد در صورتی که زر و گوهر در یاد می ماند و شن و ماسه فراموش.
  • ستار IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
    1 0
    برای بسیجی: تو برو قیمه پلوی مجانیت رو بخور زیادی حرف نزن رودل می کنی.
  • بدون نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
    0 0
    فقط آقای فرهادی
  • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
    0 0
    جدایی نادر از اخراجی های3
  • bigbang IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
    0 0
    اونایی که دلشون خوشه اخراجی ها بیشتر فروش داشته اینو در نظر داشته باشن که دستمزد کل بازیگرای جدایی نادر از سیمین با دستمزد تنها با امین حیایی+ محمد رضا شریفی نیا برابری میکنه.
  • سعید IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
    0 0
    برای دوست عزیز bigbang: تازه فراموش نکنیم که تعداد سینمای اختصاص داده شده به اخراجیها و همچنین سالنهای شهرستانها و حمایت گسترده دولتی از این فیلم رو هم باید حساب کرد.
  • كاف IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
    0 0
    چرا دعوا مي كنيد اخماتونو وا بكنيد، دو تا كارگردان نشستند از فروش مضاعف فيلم هاشون بدليل موجي كه تو سايت ها راه افتاده جيبشون رو پر از پول مي كنند اونوقت شما اعصابتون رو خراب مي كنيد
  • چی بگم IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
    0 0
    اخراجی3 پر فروش تر و مردمی تر
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
    0 0
    بعد می گن اخراجی ها رو تبلیغ می کنن
  • بدون نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
    0 0
    اقا ما طرفدار فیلم اقای فرهادی هستیم شما اخراجیها. هر کی به سی خودش. دعوا نکنید
  • بیست IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    پیشنهاد میکنم یه خبر راجع به مطالب دارای بیشترین نظر منتشر کنید .
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
    0 0
    جدايي نادر از سيمين

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین