۶ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
چند درصد از مردم روسیه حامی پوتین هستند؟

ایسنا نوشت: بر اساس نظرسنجی جدیدی در روسیه مشخص شد، بیش از نیمی از مردم این کشور یعنی ۶۰ درصد به رئیس جمهوری خود اعتماد دارند و ۲۸ درصد هم چنین حسی ندارند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط بنیاد عقاید مردمی روسیه میزان اعتماد به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در یک هفته گذشته تغییری نکرده چون در نظرسنجی ۱۷ آوریل ۶۱ درصد از شهروندان این کشور اعلام کردند که به وی اعتماد دارند.

بر اساس این نظرسنجی جدید، ۶۴ درصد هم گفتند که پوتین کارش را به خوبی انجام می‌دهد و ۲۱ درصد هم گفتند که با آن موافق نیستند، در حالیکه ۱۴ درصد هم اعلام کردند که نسبت به این مساله مطمئن نیستند.

در این نظرسنجی همچنین شرکت کنندگان اعلام کردند، اگر انتخابات دوما همین یکشنبه برگزار شود، ۳۴ درصد به حزب حاکم "روسیه متحد" رای می‌دهند، ‌۱۲ درصد به حزب کمونیست، ۹ درصد به حزب لیبرال دموکراتیک، پنج درصد به حزب روسیه عادل و ۱۲ درصد هم به احزاب دیگر رای خواهند داد.

همچنین هشت درصد دیگر هم گفتند که رای نمی‌دهند.

این نظرسنجی جدید در بازه زمانی ۱۷ تا ۱۹ آوریل و با حضور ۴۰۰۰ تن از روس‌ها برگزار شد.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    واقعا؟
  • NL ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    احتمالا پوتین 63 درصد رای می آورد.......نسخه روسی انتخابات با خروجی ثابت عدد 63
  • سیاوش IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    13 0
    من بعید می دونم این آمار درست باشه چون روسیه هم مثل اون کشور هایی که کسی قدرت انتقاد نداره و حتی قدرت صحبت در مورد یه سری موارد فاقد همچین سیتمی است و رای گیری در مورد این چیزا امکان نداره اونجا و این بیشتر عدد سازیه که تو این طور کشور ها انجام می شه
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    روسیه پوتین دیکتاتور کشوری که دیکتاتوری نمیشه به اماذش اعتماد کرد با گزا ش های که چند سال گذشته از روسیه نشان داده شد امار ش دروغ پوتین حتی سی درصد مردم روسیه اگه پوتین و بخوان باید معجره دانست