اجرای طرح ملی ابرار حرکتی برای آبادانی راههای روستایی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: اجرای طرح ملی ابرار حرکتی جهادی است تا پروژه های راه روستایی در سریعترین زمان وبا کمترین هزینه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی که در جلسه برنامه ریزی اقدامات و برنامه های راهداری با حضور مدیران ستادی و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای گرمی،پارس آباد، بیله سوار و مشکین شهر سخن می گفت افزود: سهم استان اردبیل از طرح ابرار ۱۰۰ کیلومتر است که ۴۸ کیلومتر از این میزان در مرحله مناقصه و آماده آسفالت می‌باشد.

وی افزود: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیــل با بیان اینکه با  ادغام معاونت راه روستایی از راه و شهرسازی به راهداری و حمل و نقل جاده ای شاهد خدمت رسانی بیش از پیش با روحیه جهادی وانقلابی به اهالی شریف روستاها خواهیم بود تصریح کرد: با عنایت به آغاز فصل کاری استان طرح ها،برنامه ها و به ویژه پروژه های طرح ملی ابرار باهمه توان در شهرستانها اجرایی می شود.

رحمتی از حمایت های ارزشمند دستگاه قضایی قدردانی کرد و گفت: حفاظت و صیانت از حریم راهها خط قرمز راهداری است و با متخلفان بشدت برخورد می کنیم. 

عضو شورای ترافیک استان اردبیل اجرای پروژه های مهم روکش آسفالت،خط کشی و ایمن سازی محورها، تعمیر،اصلاح و نصب تابلو و علایم محورهای مواصلاتی امسال در دستور کار راهداران است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری جلسات و طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: باهدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جلسات راهداری نیز با رعایت موازین بهداشتی برگزار می شود.

رحمتی تصریح کرد: روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانها با تعامل و همکاری همه جانبه با سایر دستگاهها به مردم عزیز در حوزه راهداری و حمل و نقل خدمت رسانی کنند.

وی با قدردانی از حمایت های فرمانداران از آنان خواست در تخصیص به موقع اعتبارات ،راهداری و حمل و نقل جاده ای را در اجرای طرح ها و پروژه ها یاری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =