جابه‌جایی بیش از ۱۹۷ هزار تن کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۹۷ هزار و ۷۶۸ تن کالا و بار در استان جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در جریان بازدید از شهرک حمل‌ونقل اردبیل اظهار کرد: از ابتدای سال‌ ۹۹ تاکنون ۱۹۷ هزار و ۷۶۸ تن کالا و بار در استان اردبیل جابه‌جا و در طول فروردین‌ماه نیز ۱۲ هزار و ۷۷۰ برگ بارنامه صادر شده است.

وی افزود: وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در استان کاملاً عادی و روان بوده و حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل‌ونقل ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

رحمتی بیان کرد: ۸۷ شرکت حمل‌ونقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار راننده پرتلاش در بخش حمل‌ونقل کالای استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل انجام می‌شود و از مردم، رانندگان و صاحبان کالا درخواست می‌شود هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری استان اردبیل اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =