۱۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
افزایش دوبرابری بیماران کرونایی  در خوزستان

موارد بستری بیماری کرونا در خوزستان ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرآنلاین از آبادان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در خوزستان در مدت یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته که به علت رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی رخ داده است.

فرهاد ابول نژادیان افزود: با بیان اینکه در روز شنبه رکورد بیشترین تعداد بیماران مثبت در خوزستان گزارش شد عنوان کرد: محدودیت های اجتماعی و فاصله گذاری خارج از توان دانشگاه و در اختیار مدیران ارشد است.
او گفت: مردم اگر می خواهند عزیزی را از دست ندهند و یا در مرگ عزیزی دیگر نقش نداشته باشند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، ماسک بزنند، در موارد غیر ضروری از منزل خارج نشوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  در ادامه گفت: باید پویش مردمی شکل بگیرد و مردم به مغازه هایی مراجعه کنند که به سامانه salamat.gov.ir پیوسته و الگوها را رعایت می کنند.

فرهاد ابول نژادیان تاکید کرد: اگر تست کرونای یک فرد در محل کار مثبت شد افراد با تماس نزدیک در یک اتاق حتما باید تست بگیرند و تا زمان پاسخ دهی قرنطینه شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ali IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    در شرکتی کار میکنم که سهامداران این شرکت چند اُرگان دولتیِ .. تولید کار میکنِ و دُرُستِ تولید کار کنِ تا چرخ شرکت بچرخِ تا ماها هم حقوقمون قطع نَشِ اما وقتی که میبینم کسانی توی شرکت میان که اصلا حضور اونها لازم نیست چه بگیم؟ به کی بگیم؟فقط بخاطراینِ اضافِ کاری بگیرن میان.... من هم چون همکارم قبول نکرد یکروز من بیام یکروز اون هردومون هر روز میاییم چون اون درتوانش نیست یکروز تنهایی کار کنِ و من چوبِ تنبلی و خودراضی بودن و پارتی داشتن اون رو میخورم
  • بهنام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    بابا به کی می گید بعدش من واقعن از صدا سیما انتضار بیشتر داشتم این بیماری یک جوری ساده نشون میده و با هر کسی که صحبت می کنی می گه ولش کن فوقش می گیریم خوب می شیم واقعن صدا سیما با ید این بیماری آن چنان که هست نشون بده و حال بیمار مریض کشور نشون بده تا مردم از ترس دیگه رعایت کن