برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانشجویان خارجی زبان‌آموز

ایسنا نوشت : مدیر مرکز آزفا دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با توجه به اینکه سازمان امور دانشجویان اعلام کرده بود که امکان حضور دانشجویان خارجی تا شهریور ماه امکان پذیر نیست، تصمیم گرفتیم تا کلاس‌های زبان فارسی را به صورت مجازی ارائه دهیم.

داوود پورمظفری ، اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و بازگشت دانشجویان خارجی به کشور خود، دانشجویان نمی‌توانستند به شکل حضوری کلاس‌ها را ادامه دهند و با توجه به اینکه سازمان امور دانشجویان نیز اعلام کرده بود که امکان حضور دانشجویان خارجی تا شهریور ماه در کشور وجود ندارد، تصمیم گرفتیم تا کلاس‌های زبان فارسی را به صورت مجازی ارائه دهیم.

وی افزود: تعداد دانشجویانی خارجی که قرار بود، دوره آموزش زبان فارسی را بگذرانند، ۴۵ نفر هستند که در سه گروه تقسیم بندی شدند. برای هر کدام از گروه‌های در نظر گرفته شده تاکنون حدود سه تا چهار کلاس مجازی برگزار شده است. این کلاس‌ها به صورت چند رسانه‌ای و  شامل ویدئو، تصویر، پاورپوینت و پی دی اف هستند.

رئیس مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی (آزفا) دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: همه دانشجویان ما از خارج از کشور درس‌های خود را دنبال می‌کنند. همچنین با توجه به شرایط به وجود آمده، برای اینکه جذب دانشجو خارجی متوقف نشود، ثبت نام به صورت الکترونیکی خواهد بود.

پورمظفری در پایان با بیان اینکه درصورتی‌که وضعیت عادی نشود، امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین وجود دارد، گفت: تا زمان بازگشایی دانشگاه‌ها، کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد و اگر شرایط فراهم شود یک مدرسه زبان تابستانی غیر حضوری با محوریت آموزش به صورت مشترک با یکی از دانشگاه‌ها برگزار خواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =