۵ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کتک خوردن مرگبار یک سارق حین سرقت از باغ

تسنیم نوشت: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سه متهمی خبر داد که یک سارق را حین سرقت دستگیر کرده و به حدی وی را کتک زده بودند که به کام مرگ فرو رفت!

ساعت ۱:۳۰ بامداد دهم فروردین ماه یک فقره فوت مشکوک توسط بیمارستان امام حسین (ع) به کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد.

باحضور مأموران کلانتری و تأیید خبر اولیه مشخص شد متوفی (مردی حدوداً ۴۰ ساله) توسط اورژانس تهران، از خیابان اتحاد به بیمارستان منتقل شده و فوت کرده است که بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم اعلام شد.

در بررسی‌های اولیه ظاهری متوفی، آثار ضرب و جرح در بدن وی مشهود بود که کارآگاهان موضوع را به مرجع قضائی اعلام کردند و جسد متوفی به دستور بازپرس، برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

با آغاز تحقیقات جنایی هویت متوفی (سهراب ۴۳ ساله) شناسایی و مشخص شد که وی چندین فقره سابقه کیفری در سالهای اخیر دارد.

در ادامه کارآگاهان راهی محل کشف جسد شدند و در تحقیقات میدانی، تصویری شخصی که در حال کمک کردن به عوامل اورژانس است، به دست آمد.

کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی هویت این فرد را به نام سامان که شخص دورگردی بود، شناسایی کردند.

در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از فقدان همسرش به نام سهراب اعلام شکایت کرده و گفته چندروز است از همسرس خبری ندارد که بلافصله با دعوت وی و رؤیت تصویر جسد کشف شده ، همسر فقدانی شناسایی شد.

در ادامه کارآگاهان بیست و هشتم فروردین ماه سامان را دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند.

سامان در اظهاراتش به مأموران گفت: هشتم فروردین به اتفاق سهراب برای سرقت از باغی به محدوده جاجرود رفتیم اما از شانس بد ما، سه نفر در باغ حضور داشتند که ما را دستگیر کردند و بسیار کتک زدند و رهایمان کردند.

وی افزود: از آنجایی که حال من نسبت به سهراب مساعد بود با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردند و اطلاعی از فوت او نداشتم.

در ادامه یکم اردیبهشت ماه کارآگاهان با هماهنگی قضائی راهی باغ اعلامی شدند و در یک عملیات پلیسی هر سه متهم را دستگیر کردند.

هر سه متهم در تحقیقات اولیه به ضرب و شتم هر دو سارق اعتراف کرده و عنوان داشتند: در باغ در حال استراحت بودیم و ناگهان متوجه حضور دو سارق شدیم که در حال سرقت فنسهای آهنی بودند، بلافاصله دستگیرشان کردیم و پس از ضرب و جرح هر دو را رها کرده و اطلاع را از فوت نداشتیم.

سرهنگ علی گودرزی؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری عاملان جنایت و اعتراف صریح به ضرب و جرح، هر سه متهم با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارند.

۲۳۵۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    11 0
    حقش بوده
  • GB ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    9 0
    در متن خبر آمده است: «همسر فقدانی، شناسایی شد» که باید به صورت « همسر مفقود شده، شناسایی شد» تصحیح شود، لطفا در ویرایش اخبار توجه بیشتری نمایید،ممنون
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    12 0
    حالا قانون دلش واسه آقا دزده می سوزه ؟؟؟
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    10 0
    زدن دزد جرم داره !!!آقای دزد بیا هرچه دلت میخواهد ببر هر موقع هم خواستی وارد حریم خصوصی مردم بشو !!!
    • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
      0 1
      زدن نه ،باعث شدن بمیره شاید مجبور بود دزدی کنه..
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    5 0
    من هم فقیرم و چند وقته بیکار ولی چون از عذاب الهی میترسم و مطمعنم روزی باید جوابگو باشم هیچ وقت به فکر خوردن حق مردم و دزدی نیستم.در عجبم چرا قانون کشور طرف دزد ها هست و اگر دزدی بیش از10 بار هم دزدی کنه باز هم چند ماه بعد آزادش میکنند!