کرونا بیش از ۴۰۰۰ مربی ورزشی و باشگاه‌دار کرمانی را بیکار کرد

مدیرکل ورزش استان کرمان با بیان اینکه بیش از ۸۵۰ باشگاه ورزشی در استان تعطیل است گفت: کرونا بیش از چهار هزار مربی ورزشی و باشگاه‌دار کرمانی را بیکار کرد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان ، جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا ظهر امروز با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه در یک هفته گذشته پیشنهادات زیادی برای بازگشایی اماکن مختلف و اصناف داشتیم اظهار داشت: امروز جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانسی با استانداران برگزار شد و ممنوعیت اجتماعات همچنان مورد تاکید است.

وی گفت: افزایش آمار اگر نشان دهنده این باشد که سیستم درمان، افراد مبتلا را شناسایی کرده و به‌دنبال کنترل شیوع بیماری باشد خوشحال کننده است اما اگر خود بیماران مبتلا مراجعه کرده باشند نگران‌کننده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با عنوان اینکه معیار بازگشایی بعضی مشاغل و اماکن مذهبی به وضعیت هر منطقه بستگی دارد و دانشگاه علوم پزشکی در هر منطقه باید این وضعیت را ارزیابی کند افزود: پاساژها و مجتمع‌های تجاری سربسته ساعات کاری محدودی دارند که باز بودن آنها برای دو ساعت تمدید و از ساعت ۱۸ به ساعت ۲۰ تمدید می‌شود.

عبدالرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه هتل‌ها جزو مشاغل پرریسک نیستند و می‌توانند پذیرش داشته باشند اظهار داشت: اما تالارهای پذیرایی نباید فعالیت داشته و نباید تجمعی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مساجد، تجمعات مذهبی و دانشگاه‌ها و مدارس تا ششم خرداد تعطیل است گفت: اگر هم باز شود بعد از ماه مبارک رمضان برای آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: در استان کرمان لیست بیمه بیکاری درخواست شده مشخص است و به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه منتظر ابلاغ بودجه بیمه بیکاری هستیم افزود: حدود ۲۰ هزار نفر در استان کرمان برای بیمه بیکاری ثبت‌نام کردند.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه رزمایش همدلی براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب با کمک بیش از ۱۳۰ سمن جوانان استان در حال انجام است اظهار داشت: درخواست داریم جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان برگزار و با هم‌افزایی این کمک‌ها را به نیازمندان برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با عنوان اینکه بیش از ۸۵۰ باشگاه ورزشی در سطح استان تعطیل شده است گفت: بیش از چهار هزار مربی ورزشی و باشگاه‌داران در استان کرمان بیکار شدند و هنوز هم مجوز فعالیت ندارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =