فرمانده سپاه همدان: بیش از ۱۵ میلیارد تومان کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در همدان توزیع شد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با اجرای مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان بین افراد آسیب دیده از کرونا در این استان توزیع شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سردار مظاهر مجیدی با اعلام اینکه قرارگاه از ۲ هفته گذشته به ریاست امام جمعه همدان راه اندازی شده است افزود: در مرکز استان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان به عنوان رئیس قرارگاه، فرمانده سپاه استان به عنوان جانشین و رئیس بسیج سازندگی به عنوان پیگیر امور تعیین شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان خاطرنشان کرد: سپاه همدان ۱۰ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در مجموع به ارزش سه میلیارد تومان از مرکز دریافت و بین مردم توزیع کرد که حداقل قیمت هر بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومان می باشد.

سردار مجیدی اضافه کرد: توسط ستادهای مردمی نیر ۱۰ هزار و ۱۵۰ بسته جمع‌آوری شد که در مجموع حدود ۲۱ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۶ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان در این استان تاکنون توزیع شده است.

وی گفت: نمایندگی ولی فقیه در استان ۳۰۰ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی، شهرداری ۲ هزار کارت هدیه ۲۰۰ تومانی، فروشگاه رفاه ۲ هزار کارت خرید کالا ۵۰ هزار تومانی، آستان قدس رضوی ۵۰۰ بسته غذایی، کمیته امداد امام خمینی (ره) ۶ هزار و ۵۰۰ کارت هدیه به ارزش ۲ میلیارد تومان تا امروز پرداخت کرده اند.

سردار مجیدی افزود: ستاد اجرایی حضرت امام(ره) نیز قرار است ۲۶ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی را فراهم کند که بخشی از آن تاکنون اختصاص یافته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =