۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
روایت «قبله عالم» از شرایطش در روزهای کرونا

سریال «قبله عالم» سریالی طنز برآمده از اتفاق‌های تاریخی دوران ناصرالدین شاه قاجار است که حامد محمدی کارگردانی آن را برعهده دارد و این روزها به دلیل شرایط موجود فیلمبرداری آن متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «قبله عالم» که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی در حال گذراندن مراحل پیش‌تولید بود به دلیل شیوع کرونا کلیه فعالیت‌هایش در حالت توقف قرار گرفته است. 

روابط عمومی این سریال با این متن به نقل از «قبله عالم» درباره شرایط این روزهای این سریال اینطور توضیح داده است:

«در پی وقوع پدیده عالم‌گیر کرونا،  قبله عالم که علی‌ایحال به لطف دعای خیر عوام‌الناس در صحت و عافیت کامل به سر می‌برند، در نطقی شفاهی، خالصانه، صادقانه و مختصر به تمامی ابهامات و  بدخواهی‌های موجود پاسخی صریح و کوبنده داده‌اند:

ملت عزیز ایران 

مرد جماعت را اگر رُفت و روب منزل، رتق و فتق عهد و عیال و طبخ شام و ناهار نکُشد، این فراق برآمده از  فاصله اجتماعی دست آخر به جنون می‌کشاندش. حی لایموت شاهد است که وضع و حال قبله عالم در حرمسرای شاهانه با این فاصله اجتماعی (۱/۵متر)، پوشش روی دهان و بینی ( ماسک) و بوی مسکرات خالص ( مایع ضدعفونی ۷۰ درصد) خراب است. حرمسرا نیز در قرنطینه سراسری است و هیچ ضعیفه‌ای اوامر همایونی را تمکین نمی‌کند، چه رسد که او را تیمار کند. فلذا در این هوای مطبوع و جان افزای بهاری که  

"یارم به یک لاپیرهن، خوابیده زیر نسترن
ترسم که بوی نسترن مست است و هشیارش کند"

به محض اتمام این قائله شوم، دستور داده تا ساخت سریال زندگی‌مان را با سرعت و دقت از سر گیرند و به زودی به نمایش در خانه‌های عموم رسانند.»

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =