جامعه پزشکی سربلند از آزمون کروناست

قائم مقام رئیس دادگستری استان یزد گفت: ویروس کرونا یک آزمون جدی برای جامعه بشری و اقشار مختلف بود که جامعه پزشکی یکی از اقشار سربلند در این آزمون بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ علی اکبر شمس در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان یزد اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در جامعه، سختی ها و زیبائی های بسیاری را به همراه داشت که اگر از سختی و درگذشت هموطنان بگذریم، تجلی اوج ایثار، از خودگذشتگی و کمک به هم نوع در کادر درمان و سایر اقشار بسیار زیبا و ستودنی بود.

وی تصریح کرد: در زمانی که ویروس کرونا یکبار دیگر غرب وحشی را زنده کرد و کشورها محموله های بهداشتی یکدیگر را غارت میکردند! در اینجا کار مداوم کادر درمانی، حضور داوطلبانه بسیجیان و مشارکت طلاب در بسیاری از زمینه ها، صحنه های بسیار زیبایی را خلق کرد و به رخ جهانیان کشاند.

این مقام قضایی با ذکر حدیث شریف نبوی؛ «نعمتان مجهولتان الصّحة و الامان» اظهار داشت: در سال ۹۸ در برهه ای با برخی حوادث، امنیت مردم به مخاطره افتاد و وجود نعمت امنیت را به مردم یادآوری کرد و در اواخر سال نیز ویروس کرونا سلامت مردم را تحت الشعاع قرار داد و اهمیت نعمت سلامتی را به مردم گوشزد کرد.

وی تصریح کرد: با مسائل پیش آمده برای امنیت و سلامت مردم، امروز بیش از پیش جایگاه نیروهای امنیتی و حافظان سلامتی نزد آحاد جامعه شناخته شد.

شمس با اشاره با موافقت رهبر معظم انقلاب در شهید محسوب نمودن کادر درمان ابراز داشت: این تصمیم رهبر انقلاب بسیار ارزشمند بود و نشان از اهمیت تلاش های کادر درمان در این ایام داشت.

شایان ذکر است قائم مقام رئیس کل دادگستری استان یزد به همراه معاون فرهنگی، معاون اجتماعی و رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب یزد با حضور در جمع هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ضمن اخذ آخرین گزارش ها از وضعیت بیماری کرونا از تلاش های مجموعه درمانی استان تقدیر و تشکر کردند.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =