پُستی که عبدالله درباره گفتگویش با ظریف منتشر کرد/عکس

عبدالله عبدالله رییس اجرایی پیشین دولت وحدت ملی افغانستان اعلام کرد که با محمدجوادظریف درباره مقابله با ویروس کرونا و وعده کمک تهران به این کشور گفت‌وگوی تلفنی کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالله عبدالله در صفحه فیسبوک خود نوشت که در این تماس تلفنی درباره اجماع منطقه‌ای برای تامین صلح در افغانستان با تاکید بر اصل حفظ نظام جمهوری اسلامی افغانستان و ضرورت فوری به آتش بس در کشور بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عبدالله افزود که ظریف در مورد همکاری در جهت مقابله با ویروس کرونا از آمادگی کشورش برای سپردن بسته های تشخیصی به افغانستان اطمینان داده است.

عبدالله به نمایندگی از مردم و دولت افغانستان از کمک به موقع جمهوری اسلامی ایران استقبال و قدردانی کرده است.

ظریف در هفته‌های گذشته نیز با مقام های بلندپایه دولت افغانستان از طریق تماس تلفنی درباره اوضاع منطقه و صلح افغانستان گفت‌وگو کرد.

311 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    دکترجان، انگلیسی با غلطهای فراوان نوشته. stop fire نه عزیز من. ceasefire درسته. he made sure the preparation of his country to give up to Afghanistan " in the time of the Islamic Republic of Afghanistan"? In the time of IR Afghanistan?? منظورش چیه؟ عینا از فارسی به انگلیسی برگردانده. مثل اون یارو که بهش گفتن به انگلیسی بگو من زمین خوردم و از دماغم خون آمد. گفت I ate ground and blood came from my nose خخخخخخخخخخخخخخخخ