جهش تولید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها امکان پذیراست

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تحقق جهش تولید منوط به استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزالله افضلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، گفت: هفت محور و ۴۰برنامه برای تحقق شعار امسال از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش بینی شده است و همه باید با توجه به آن، مسیر حرکت و تلاش خود را تعیین کنیم.
او افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت نگاه و حساسیت ویژه‌ای نسبت به این استان دارند و تاکید کرده‌اند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.
افضلی ادامه داد: استان قزوین ظرفیت‌ها و ویژگی‌های خاصی در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، نیروی انسانی، نزدیکی به پایتخت و موقعیت استراتژیک دارد و باید با شناسایی مشکلات و نقاط ضعف در بخش صنعت برای رفع آنها اقدام کنیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه امسال، شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت است و ما منابع نفتی را از دست داده‌ایم، گفت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته با درایت و هوشمندی بر برنامه ریزی بودجه کشور بدون نفت تاکید کردند و امسال وضعیت نفت و سقوط آن در کل جهان،مهر تاییدی بر فرمایش مقام معظم رهبری بود.
سعید نبیل، رییس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم گفت: در این شرایط اقتصادی که وضعیت حوزه تولید و تجارت ویژه است جز با همدلی و همراهی نمی توان بر مشکلات استان فایق آمد.
نبیل افزود: خوشبختانه این همراهی و همدلی در استان شکل گرفته و بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر برای حل مشکلات و ارتقای صنعت و اقتصاد استان تلاش می‌کنند.
در پایان این مراسم از زحمات یک ساله نبیل در سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قدردانی و حکم انتصاب افضلی به این سمت از سوی افشار فتح الهی سرپرست معاونت حقوقی مجلس و استان‌های وزارت صمت به او تقدیم شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =