معاون استاندار همدان: همدان در حال نزدیک شدن به وضعیت سفید در مهار کرونا است

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا باور پیشتاز بودن جامعه پزشکی ایران در جهان برای برخی ها سخت بود اما هم اینک می توان به وضوح این موضوع را درک کرد و علت این پیشتازی وجود نیروی انسانی موثر و تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ مصطفی آزادبخت که در جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش همدان سخن می گفت با اعلام اینکه استان همدان در حال کنترل و نزدیک شدن به وضعیت سفید در خصوص مقابله با کرونا است، افزود: این استان با تکیه بر فرهنگ و همراهی مردم توانسته است بر ویروس کرونا چیره شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه امیدواریم به زودی زنجیره انتقال این ویروس را کاملا قطع کنیم، خاطرنشان کرد: کادر درمانی استان در زمینه غربالگری، بیماریابی و مداوا خوب عمل کرد و درخشید که علت اصلی این موفقیت نیز همراهی مردم و فرهنگ غنی همدان است.

وی نقش کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی را در مقابله با کرونا شایسته قدردانی دانست و تصریح کرد: همواره تاثیر گذاری نیروی انسانی بهتر از تجهیزات بوده بنابراین پیشگامی جامعه پزشکی ایران در جهان، نتیجه تعلیم و تربیت آنها در آموزش و پرورش توسط معلمان توانمند و دلسوز است.

آزاد بخت اظهار داشت: دشمنان نظام امثال شهید مطهری را بهتر شناخته و نسبت به ترور آنها اقدام کردند چرا که سخنان چهار دهه پیش این شهید هنوز هم برای دهه کنونی کابرد دارد و گویی برای امروز صحبت کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =