تعمیر اضطراری پمپ سانتریفیوژ مرکز انتقال نفت شاهرود

رئیس واحد تعمیرات مکانیک منطقه شمال‌شرق از تعمیر اضطراری پمپ گریز از مرکز (سانتریفیوژی) مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان غلامرضا عجمی گفت: این پمپ۲۰۴ از مجموعه پمپ‌های خط لوله ۱۰ اینچ شاهرود- علی‌آباد است که با ظرفیت ۲۷۲متر مکعب در ساعت فرآورده‌های نفتی را به سمت استان‌های شمالی کشور پمپاژ می‌کند.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی کارشناسان واحد مکانیک منطقه، صدای غیر نرمال در زمان سرویس دهی، آن‌ها را به وجود مشکلی در قطعات داخلی این پمپ به یقین رساند.

عجمی با اشاره به دستور توقف فعالیت پمپ ۲۰۴ در جهت پیشگیری از تخریب بیشتر آن، تصریح کرد: عملیات تعمیر اضطراری پمپ را در دستورکار قرار داده و روتور یدک را جایگزین روتور معیوب نمودیم.

رئیس واحد تعمیرات مکانیک منطقه شمال‌شرق ادامه داد: در حدود پنج روز کاری تعمیرات اضطراری و بازکردن کامل پمپ و پوسته که شامل گسکت‌ها، پوسته بالایی، روتور متحرک،، قطعات سیل‌ها(آب‌بندها) و کوبلین است، در کارگاه مکانیک منطقه و توسط کارشناسان این واحد انجام گردید.

عجمی خاطر نشان کرد: پس از بررسی و بیرون آوردن محور، تمام قطعات بازدید و پس از رفع اشکال قطعات معیوب، پوسته و سایر قطعات بر روی پمپ سوار و آماده بهره برداری گردید .

شایان ذکر است: ۳۰۰نفر ساعت کار کارشناسی و نیروهای کارگاهی برای تعمیر این پمپ که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۴۳متر فشار دارد، صرف شده است

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =