کاناوارو آرزوی مربیگری در کدام تیم‌ها را دارد؟

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که اخیرا گوانگژو اورگراند را به قهرمانی سوپرلیگ چین رساند، در گفت‌وگو با سایت اسپانیایی «مادریدیستا رئال» از علاقه‌اش برای سرمربیگری تیم‌های رئال مادرید و آتزوری سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابیو کاناوارو که در دوران بازیگری‌اش در تیم‌هایی همچون ناپولی، اینتر، یوونتوس و رئال مادرید بازی کرد و در سال ۲۰۱۱ با پیراهن الاهلی امارات بازنشسته شد، در ادامه به سرمربیگری روی آورد و تاکنون هدایت تیم‌های گوانگژو اورگراند چین، النصر عربستان، تیانجین گوانجیان چین و در مقطع کوتاهی تیم ملی فوتبال چین را برعهده داشته است. او اما رویای سرمربیگری تیم‌های بزرگی از جمله تیم ملی فوتبال ایتالیا را در سر دارد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که اخیرا گوانگژو اورگراند را به قهرمانی سوپرلیگ چین رساند، در گفت‌وگو با سایت اسپانیایی «مادریدیستا رئال»، گفت: کارم را به عنوان سرمربی روزی با رویای سرمربیگری تیم‌ باشگاهی همچون رئال مادرید شروع کردم. باید بزرگ فکر کرد، بنابراین من به سرمربیگری رئال ماردید، تیم ملی فوتبال ایتالیا و یا باشگاهی بزرگ در اروپا فکر می‌کنم.

کاناواروی ۴۶ ساله جزو نسل طلایی فوتبالیست‌های ایتالیایی بود که موفق شدند با ایتالیا به عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۶ برسند.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1383159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =