ضیافت همدلی ‌در هرمزگان / توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از اجرای طرح ضیافت همدلی در استان خبر داد و گفت: مطابق این طرح ۲۰۰۰ بسته معیشتی در سراسر استان تهیه و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از بندرعباس، در پی شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن برخی از صاحبان مشاغل در استان هرمزگان، مجموعه اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کرده است. 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: در راستای تحقق فرمایش رهبر انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه، مجموعه اوقاف و امور خیریه طرحی را با عنوان ضیافت همدلی تدوین کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مهدویان افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در استان هرمزگان، با بهره‌گیری از منابع بقاع متبرکه و همچنین موقوفات منطبق در این حوزه، ۲۰۰۰ بسته معیشتی در سراسر استان تهیه و توزیع می‌کند.

وی تصریح کرد: قسمتی از این بسته‌ها امروز در بندرعباس توزیع می‌شود و مشابه همین اقدامات را در شهرستان‌های مختلف هرمزگان در دستور کار داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ابراز کرد: امیدواریم تا پایان ماه رمضان بتوانیم از تعهد آماده کردن ۲۰۰۰ بسته معیشتی فراتر رفته و اقلام بیشتری آماده کنیم. 

مهدویان در رابطه با اقدامات دیگر این مجموعه اظهار کرد: در راستای تکمیل این خدمات، در روزهای وفات حضرت خدیجه، ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امیر المومنین(ع)، پخت و توزیع نان رایگان را از محل موقوفات منطبق در مناطق کمتر برخوردار استان خواهیم داشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1383389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =