آخرین جلسه علنی مجلس دهم چه زمانی تشکیل می‌شود؟

تسنیم نوشت: عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین جلسه علنی دوره دهم پارلمان در روز سه‌شنبه(۲۳ اردیبهشت ۹۹) برگزار می‌شود.

اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند برگزاری جلسات علنی مجلس در دوره دهم، گفت: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، مقرر شده تا جلسات علنی پارلمان در دوره دهم در ۶ جلسه تا پایان این دوره برگزار شود.

وی افزود: جلسات علنی مجلس در دوره دهم از فردا یکشنبه (۱۴ اردیبهشت ۹۹)  و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز تشکیل می‌شود که در این جلسات ادامه رسیدگی به الحاق یک تبصره به قانون انتخابات و همین طور لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستورکار مجلس قرار دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: آخرین جلسه علنی مجلس به صورت رسمی در دوره دهم در روز سه‌شنبه(۲۳ اردیبهشت ۹۹) تشکیل می‌شود که قرار است نمایندگان مصوبات را جمع‌بندی کرده و گزارشی مکتوب در هیئت‌رئیسه به نمایندگان دوره یازدهم ارائه دهند.

رنجبرزاه در پایان خاطرنشان کرد:  جلسات علنی مجلس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ضوابط و پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل می‌شود و تمهیدات لازم از قبل برای آن در نظر گرفته شده است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1383641

برچسب‌ها