اقدامات الکترونیکی شرکت توزیع برق لرستان در دوران شیوع ویروس کرونا

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا هیچ یک از خدمات این شرکت تعطیل نشده است، اظهار کرد: در این مدت اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف صورت گرفته و با رعایت پروتکل های بهداشتی، خدمات رسانی به مردم بدون هیچ وقفه ای  صورت گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، فریدون خودنیا گفت:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه ی خدمات شرکت به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص پیرو ابلاغیه ها و دستورات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونای کشور و استان در دوران اعلام شده پرسنل به صورت دورکاری فعالیت کرده و تمامی مسائل بهداشتی نیز رعایت شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه و در راستای دورکاری پرسنل، دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع بسترهای مناسب را فراهم کرده است، تصریح نمود: این تلاش ها همچنان ادامه دارد و تا پایان بحران کرونا همچنان رعایت بهداشت محیطی و فردی در دستور کار شرکت توزیع قرار خواهد داشت.

 
 در ادامه مدیر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات  شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان  با بیان اینکه در این راستا و در جهت خدمت رسانی به مردم ، سازمان ها و شرکت های خدمت رسان می بایست با انجام تمهیدات لازم و با در نظر گرفتن سلامت پرسنل خود ، خدمت را کما فی سابق ارائه دهند  اظهار داشت: در این بین یکی از واحدهای شرکت توزیع برق استان ، واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات با انجام اقدامات لازم و مهیا کردن بستر های مورد نیاز نقش بسزایی در ادامه روند فعالیت های همکاران بر عهده داشته و دارد .

 رباطی ابراز داشت:  دفتر فناوری اطلاعات شرکت توزیع برق استان لرستان در جهت انجام دورکاری پرسنل و همچنین برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس مدیر عامل و سایر همکاران با مقام عالی وزارت نیرو ، استاندار محترم و شرکت توانیر اقدامات ذیل را انجام داده است:

· نرم افزاری

 نصب و راه اندازی نرم افزار بومی و کاملا امن وب گت وی و تعریف سطح دسترس کاربران و تعریف سامانه های اتوماسیون اداری، جامع مالی و اداری، آمار، GIS ، سیستم جامع مشترکین

  نصب و راه اندازی نسخه اندروید نرم افزار وب گت وی

· سخت افزاری

 تهیه و اختصاص ٢ دستگاه سرور جهت نصب نرم افزار وب گت وی

 بستر ارتباطی

  مدیریت اینترنت شرکت و اختصاص پهنای باند بیشتر به سرورهای مذکور جهت دسترسی بهتر و پایدارتر

و همچنین به جهت  تسهیل کار ارباب رجوع و مشترکین امکانات ذیل در پورتال (ledc.ir)ایجاد گردیده است:

ایجاد میزخدمت الکترونیکی و امکان ارائه خدمات الکترونیکی در پورتال :

  خدمات الکترونیکی که از طرق پورتال در دسترس می باشد: صدور قبض المثنی، سوابق مصرف و صورتحساب مشترک، درخواست تسویه حساب، درخواست اصلاح اطلاعات، تغییر نام مشترک، محاسبه صورتحساب بر اساس خوداظهاری، درخواست انشعاب جدید و غیره

  نرم افزارهای موبایلی ارائه خدمات مانند: اپلیکیشن همراه برق (جهت مشاهده و دریافت صورتحساب و پرداخت الکترونیکی قبوض)، اپلیکیشن موبایل مشترکین، اپلیکیشن مدیریت مصرف و غیره


  ارتباط با مدیرعامل و مدیران سازمان به شکل الکترونیکی

   خدمات غیرحضوری دفاتر پیشخوان

46
 

کد خبر 1383771

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین