کلاهبرداری با شگرد فروش لوازم منزل به دلیل مهاجرت

کلاهبرداری با شگرد فروش لوازم منزل به دلیل مهاجرت

به گزارش خبرآنلاین از فارس، سرهنگ حمید افرامن گفت: افراد به هیچ وجه فریب تبلیغات دروغین و فروش اقلام ارزان قیمت را نخورند.
وی بیان کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجازی در پوشش خرید لوازم خانگی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: با توجه به دسترسی آسان به انواع آگهی‌های عرضه کالا و خدمات در سایت‌های آگهی محور، شکات درصدد خرید لوازم منزل از طریق یکی از این سایت‌ها بوده‌اند که پس از مشاهده آگهی با فروشنده تماس گرفته و وی بیان می‌کند در حال معامله لوازم منزل با شخص دیگری است و اگر شما خواهان خرید هستید باید مبلغی را به عنوان بیعانه واریز کنید.
سرهنگ افرامن با بیان اینکه خریداران مبلغ را واریز و فروشنده پس از دریافت پول دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده است، گفت: کارشناسان پلیس فتا استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با اشاره به اینکه متهم در اظهارات خود به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی از ۵ نفر اقرار کرد، افزود: فرد کلاهبردار هدف خود را از درج آگهی، کسب درآمد بیان کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از شهروندان خواست در صورت خرید از سایت‌های فروش، دقت کافی را داشته باشند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا شماره تماس ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ گزارش کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1383805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =