۱۵ اردیبهشت مهلت ثبت‌نام کارت صلاحیت تدریس 

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از مهلت ثبت نام کارت صلاحیت تدریس و بسته حمایتی تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹  خبر داد . 

به گزارش به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز محمود دهقان هراتی معاون هنری وسینمایی اداره کل ضمن اعلام خبر فوق گفت : مهلت ثبت نام در سامانه کارت صلاحیت تدریس تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری مهیا شده است تا هنرمندان برای اختصاص بسته‌های حمایتی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری که در ایام شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و متحمل ضرر و زیان شدند، اقدام کنند . .
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز افزود : با توجه به پیگیری‌های معاونت هنری وزارتخانه ، در خصوص اختصاص بسته‌های حمایتی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری که در ایام شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و متحمل ضرر و زیان شدند، لیستی از مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری که از قبل کارت را دریافت کرده یا در سامانه aes.farhang.gov.ir  ثبت نام کرده‌اند در صورت  تکمیل مدارک ، کارت برایشان صادر می شود.
دهقان هراتی اظهار داشت : از آن جا که بسیاری از مربیان برای دریافت کارت صلاحیت تدریس یا تمدید آن هنوز در سامانه فوق ثبت  نام نکرده‌اند ،  فقط تا ظهر روز دوشنبه  ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹  فرصت دارند برای استفاده از تسهیلات مد نظر ثبت نام و ثبت درخواست کرده یا ثبت نام خود را کامل کنند.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: ملاک و معیار معرفی مربیان محترم جهت برخورداری از خدمات حمایتی و همچنین ادامه فعالیت آموزشی ، ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه فوق می باشد و  متقاضیانی که از قبل ثبت نام کرده و ثبت نامشان ناقص است باید نواقص خود را در سامانه برطرف کنند .

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =