‍ بهره برداری از ۸۳ طرح تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری حدود ۸۳ طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیاردتومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، الله‌کرم نصیری در جلسه ویدئوکنفرانس با معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های سراسر کشور با محوریت طرح‌های اشتغال زود بازده، اظهار کرد: نزدیک به ۸۰ پروژه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۸۴۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری برای اجرا تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها در استان ۲۲ هزار و ۷۶۰ شغل جدید ایجاد  و حدود ۱۲ هزار و ۱۹ شغل نیز تثبیت می‌شود.

وی با بیان اینکه منابع مالی، آب مورد نیاز صنایع و طولانی بودن فرآیند استعلامات از مهم‌ترین موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در چهارمحال و بختیاری است، گفت: حدود ۸۳ طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان در سال‌جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

نصیری در پایان یادآور شد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای تحقق شعار جهش تولید در چهارمحال و بختیاری توجه به استفاده از ظرفیت خالی واحدهای تولیدی صادرات محور است.

46

کد خبر 1384411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =