اختلافات بر سر ایران در آمریکا بالا گرفت/این فرد ضدایرانی هم از کارزار فشار حداکثری کنار کشید

عضو ارشد یک گروه لابی حامی تحریم ایران از تلاش برای پیشبرد کارزار فشار حداکثری علیه ایران انصراف داده و علیه ادامه تحریم‌ها موضع گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از دِ نشنال مِمو، «نورمن راول»، مشاور ارشد لابی آمریکایی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» که طی چند سال گذشته تلاش‌های برای فشار بر ایران را در آمریکا دنبال می‌کرد، حال از سیاست‌های تحریمی ایران همزمان با شیوع کرونا انتقاد کرد.

این مأمور سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سی آی ای) به تازگی از جامعه بین المللی خواسته است تا هرکاری را برای دسترسی مردم ایران به تجهیزات و ملزومات پزشکی را فراهم کند.

نورمان راول به عنوان یکی از مشاوران ارشد این سازمان ضدایرانی اخیراً در مقاله‌ای در پایگاه «نیشین» از این تلاش‌ها فاصله گرفته و نوشته است: «جامعه بین‌الملل باید تمامی اقدامات ممکن را برای کمک به دسترسی مردم ایران به تجهیزات پزشکی انجام دهد.

این تغییر موضع در حالی صورت می گیرد که اقدامات لابی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در واشنگتن همزمان با تشدید فشارها و گسترش تحریم‌ها علیه ایران با وجود شیوع کرونا همچنان ادامه دارد.

با توجه به سیاست متفاوت این عضو لابی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» با این لابی، به نظر می‌رسد که اختلافات در آمریکا بر سر نتایج سیاست فشار حداکثری علیه ایران بیش از پیش تشدید و عمیق‌تر شده است.

راول که تا قبل از پیوستن به یوآنی در سال ۲۰۱۷ افسر بازنشسته سازمان سیا بود در مقاله خود در نیشن درباره کاهش تحریم‌ها علیه ایران خاطرنشان کرده است: «باید این کار را انجام داد نه فقط به خاطر اینکه کار صحیح و انسانی است بلکه به این خاطر که ایرانی‌ها به سراسر منطقه سفر می‌کنند و باعث انتشار ویروس خواهند شد.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    1 0
    معلوم نیست باز چه سیانسی میخوان بازی کنن
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    0 0
    اتفاقاً اختلافات سر آمریکا هم در ایران بسیار بالاست.