تولید بیش از هفت میلیون متر مربع اوراق فشرده چوبی و تخته فیبر خام در سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید سالانه بیش از ۷ میلیون متر مربع اوراق فشرده چوبی و تخته فیبر خام در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان ، علی تشنه دل در حاشیه بازدید از شرکت چوب تراشه نقطه در شهرک صنعتی سمنان با اعلام این خبر گفت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه بیش از هفت میلیون و ششصد هزار متر مربع اوراق فشرده چوبی روکش شده با کاغذ ملامینه و تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب را دارد.

وی گفت: شرکت چوب تراشه نقطه با سرمایه گذاری حدود ۱۷۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع می باشد که در زمینه تولید انواع رزین ، اوراق فشرده چوبی روکش شده و روکش و تخته فیبر خام فعالیت می کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۲۸۰۰ تن رزین اوره فرمالدئید، ۲۸۰۰ تن رزین ملامین فرمالدئید ، ۷میلیون و ۵۲۰ هزار متر مربع اوراق فشرده چوبی روکش شده با کاغذ ملامینه ، ۳۱۵۰ تن روکش از کاغذ ملامینه و ۱۵۰ هزار متر مکعب تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب را دارد.

علی تشنه دل با اشاره به ویژگی های شاخص این مجموعه تولیدی اظهار داشت: تنوع و کیفیت در طرح و رنگ تولیدات این واحد تولیدی در ایران و خاورمیانه از ویژگی های این شرکت تولیدی است که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۲۴۰ نفر را در استان فراهم نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =