اتهام مجیدی به داور جنجالی باعث محرومیت او می‌شود؟

دنیای ورزش تورنتو نوشت: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به صحبت‌های محمدرضا اکبریان داور فوتبال واکنش نشان داد که این واکنش در صورت نداشتن مدارک کافی ممکن است برای سرمربی آبی‌ها گران تمام شود.

اعتراف محمدرضا اکبریان، داور وسط مسابقه استقلال و صنعت نفت آبادان به اشتباهش در مردود کردند گل سالم استقلال که در مصاحبه تصویری با رضا رشیدپور در برنامه اتفاق شبکه سه رخ داد، واکنش‌های بسیاری در میان استقلالی‌ها به همراه داشت. اشتباهی که در تعیین سرنوشت لیگ هجدهم تاثیر به‌سزایی داشت و اگر رخ نمی‌داد ممکن بود معادلات صدر جدول را دستخوش تغییرات زیادی کند.

در این بین تندترین واکنش مربوط به فرهاد مجیدی بود که اکبریان را به این متهم کرد که او ماموریتی را که به او داده شده بود را به خوبی انجام داده است! جمله‌ای که نشان می‌دهد مجیدی اشتباه داوری آن مسابقه را عمدی می‌داند. حال باید دید واکنش کمیته اخلاق به این جمله مجیدی چیست و آیا آن‌ها مجیدی را برای توضیح دادن درباره حرفش و ارائه مدارک برای ادعایی که داشته فرامی2خوانند یا خیر. مسئولان این کمیته پیش از این اعلام کرده بودند اتهام‌زنندگان باید مدارک کافی برای حرف‌های خود داشته باشند و در غیر این صورت با محرومیت مواجه خواهند شد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1385844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =