۶۰ هزار بسته اقلام غذایی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همزمان با اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه ، تا پایان ماه مبارک رمضان ۶۰ هزار بسته در بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حبیب الله خجسته‌پور در حاشیه رزمایش استانی مواسات و کمک‌های مومنانه در حسینیه شهدای سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان افزود: در روزهای گذشته افزون بر ۳۰ هزار بسته غذایی در بین نیازمندان استان در قالب طرح مواسات توزیع شد که تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار بسته دیگر هم در این استان توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از فرمایشات رهبر معظم‌ انقلاب ، روند اجرایی رزمایش مواسات به ریاست آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و جانشینی مهندس آشناگر، استاندار سمنان در استان شکل گرفت و با همکاری سپاه ، بسیج و دستگاه های اجرایی استان ، کمک های نقدی و غیرنقدی قابل توجهی در مقدمه فعالیت جمع آوری شد.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح تلاش می شود تا با شناسایی نیازمندان واقعی، این اقلام غذایی در تمامی مناطق شهری و روستایی استان توزیع شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ارزش ریالی هر بسته اقلام غذایی در قالب طرح مواسات به گفته مدیرکل کمیته امداد استان ، افزون بر سه میلیون ریال است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1386483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =