راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۴۱مدیریت راه‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های قزوین همزمان با چند استان دیگر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در خصوص راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌های قزوین گفت: سامانه ۱۴۱ از سالها پیش به شکل متمرکز در ستاد سازمان راهداری کشور و به صورت گویا فعالیت می‌کرد اما از این پس امکان پاسخگویی به تماس ها در خود استان‌ها فراهم می شود. 
او افزود: به همین منظور سه تن از کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم هستند.
حق لطفی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، اطلاع از محورهای مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می توانند طی تماس با سامانه ۱۴۱ استان قزوین به آنها دست یابند.
او گفت: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران از دیگر مواردی است که از طریق تماس با این سامانه امکان پذیر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۴۱ در استان‌ها با تمرکززدایی از ستاد مرکزی، موجب تسریع در پاسخگویی شده و مدیران استان‌ها در صورت دریافت گزارش در خصوص راههای حوزه استحفاظی خود می‌توانند در حداقل زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنند.

46

کد خبر 1387060

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار