به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین در خصوص راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۴۱مرکز مدیریت راههای قزوین گفت: سامانه ۱۴۱ از سالها پیش به شکل متمرکز در ستاد سازمان راهداری کشور و به صورت گویا فعالیت میکرد اما از این پس امکان پاسخگویی به تماس ها در خود استانها فراهم می شود.
او افزود: به همین منظور سه تن از کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم هستند.
حق لطفی ادامه داد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی راهها، شرایط جوی، اطلاع از محورهای مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهرها اطلاعاتی است که مردم می توانند طی تماس با سامانه ۱۴۱ استان قزوین به آنها دست یابند.
او گفت: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راهها و شکایت از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران از دیگر مواردی است که از طریق تماس با این سامانه امکان پذیر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین تصریح کرد: راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۴۱ در استانها با تمرکززدایی از ستاد مرکزی، موجب تسریع در پاسخگویی شده و مدیران استانها در صورت دریافت گزارش در خصوص راههای حوزه استحفاظی خود میتوانند در حداقل زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنند.
46
نظر شما