اجرای طرح جلب همکاری مشترکان در برنامه های پیک بار تابستان

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: به منظور مدیریت و کنترل پیک بار سال ۹۹، طرح جلب همکاری مشترکان در برنامه های پیک بار تابستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید بهروزکسائیان با اشاره به این که برای اجرای طرح مذکور، رابطین مدیریت مصرف این شرکت با مراجعه حضوری و مذاکره با مشترکین، نسبت به جلب همکاری در برنـامه های کاهش پیـک بار تابستـان اقـدام می نمایند افزود: در این زمینه، مشترکان بخش های صنعتی، کشاورزی و اداری، برنامه های زمان بندی خود را به منظور کاهش بار و مصرف در تابستان ارائه خواهند نمود.

وی با عنوان این که بازه زمانی این برنامه ها از ۱۵ خرداد الی ۱۵ شهریور می باشد اظهارداشت: سهمیه پیک بار تعیین شده برای شرکت توزیع برق استان سمنان به میزان ۵۵ مگاوات است.

کسائیان با بیان این که در طرح استفاده از مولّدهای اضطراری، کلیه مشترکان می توانند بخشی از نیاز مصرفشان را از طریق مولّدهای اضطراری خود تامین کنند تصریح کرد: در طرح های مورد اشاره، مشترکین به میزان کاهش باری که انجام می دهند و برق کمتری از شبکه سراسری بگیرند، مشمول پاداش می شوند.

وی با اظهار این که طرح افزایش مشـارکت مشترکان تعـرفه های خانگـی و تجـاری توسط نهـادهای تجمیع کننده پاسخگویی بار اجرایی می شود یادآور شد: اجرای این طرح برای نخستین بار در این شرکت و با مشارکت کلیه شرکت های مهندسین مشاور و دانش بنیان ، استارت آپ ها، نهادهای پیام رسان، سازمان های مردم نهاد و شرکت های ذیصلاح که مهارت کافی در برقراری ارتباط موثر با مشترکین خانگی و تجاری را دارا باشند، انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان همکار صنعتی و کشاورزی، سی ان جی، اداری، تجاری و مولّدخودتامین در برنامه های پیک بار تابستان سال ۹۸، حدود ۲۲ میلیارد ریال پاداش همکاری در قبوض برق مصرفی آنان اعمال گردیده و مشترکان خانگی استان سمنان که رعایت الگوی مصرف را داشته اند، ۱۲ میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی برای آنان لحاظ شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =