مدیرعامل یک شرکت بورسی: دخالتی در ترانسفر بازیکنان پرسپولیس نداریم

مدیرعامل کارگزاری اسپانسری باشگاه پرسپولیس گفت: هدف ما این است که بتوانیم در دراز مدت منافع باشگاه پرسپولیس را تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر جلیلوند بعدازظهر امروز سه شنبه در نشست خبری که به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار شد گفت: در تاریخ هشتم آبان ۹۸ قراردادی بستیم که برای اولین بار باشگاه پرسپولیس، کارگزار رسمی پیدا کرد. در داخل این قرارداد مقرر شد زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شود. همان قرارداد همچنان جاری است. منافع باشگاه پرسپولیس را قصد داریم در بلند مدت تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز افزود: در جریان همکاری فهمیدیم که باید شرح وظایف تامین شود و سوء تفاهم‌ها را برطرف کنیم که جایگاه‌ها مشخص شد. هدف ما تامین درآمدهای میان مدت و بلند مدت باشگاه بود. وقتی تنگناهای مالی پرسپولیس را دیدیم تصمیم به کمک‌های جاری گرفتیم که در حد خودمان کاری کردیم.

وی درباره متمم این قرارداد تاکید کرد: پارامترهای کیفی به کمی تبدیل شده است. وظایف باشگاه مشخص تر شده است. من این نوید را می‌دهم که با کمک الحاقیه قرارداد کمک‌های مالی زیادی به پرسپولیس شود. دارایی پرسپولیس هواداران هستند و مشارکت آنها در این طرح باعث اتفاقات بسیار نیکی می‌شود.

جلیلوند درباره شایعه حق ترانسفر برای این شرکت بابت انتقال بازیکنان به لیگ های خارجی تصریح کرد: به هیج عنوان کارگزار در ترانسفر بازیکن نقشی ندارد. منافعی در این زمینه نداریم. من مطمئن هستم که سوء تفاهماتی وجود دارد که به خاطر نبود کارگزار برای درآمدزایی در باشگاه هاست. می خواهیم تحول ایجاد شود تا مشکلات مالی پرسپولیس حل شود. اصلا پولی بابت ترانسفربه کارگزار نمی رسد.

وی درباره حق دریافت 40 درصد از قرارداد با حامیان مالی پرسپولیس به حساب کارگزاری تاکید کرد: چیزی به کارگزاری واگذار نشده است و مجراهای جدید را پیگیری می کنیم. مشارکت دوسویه وجود دارد. به هیچ عنوان بحث 40 درصد وجود ندارد. پرداخت ها به صورت پلکانی خواهد بود و این مسائل واقعا وجود ندارد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =