دیدار منتخبان مجلس یازدهم در دفتر معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزیر کار

 منتخبان مجلس یازدهم از تعداد زیادی از حوزه های انتخابیه استانهای مختلف کشور با معاون وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی دیدار کرده اند .

به گزارش " خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد"، منتخبان حوزه های انتخابیه " ساری ، بروجرد ، نورآباد ممسنی ، فیروز آباد ، فراشبند ، قیر و کارزین ، کهگیلویه بزرگ ، بویراحمد و دنا ، داراب و زرین دشت ، سپیدان و بیضا ، علی آباد کتول ، آزاد شهر و رامیان ، گرگان و آقا قلا ، رامهرمز و رامشیر " با دکتر " غلام رضا پناه " دیدار و درباره مسائل مختلف ملی و استانی بحث و تبادل نظر کردند .

در این ترافیک دیدارها ، منتخبان ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در وزارت کار برای کمک به کارگران در بحران کرونا از خدمات ، پیگیری ها و دلسوزی های دکتر پناه  و همراهی ویژه  وی با نمایندگان و منتخبان برای رفع مشکلات حوزه های انتخابیه تقدیر کردند .

معاون وزیر کار در این دیدارها از شرایط حاکم بر جامعه به دلیل بیماری کرونا ،تحریم های ظالمانه ، کاهش فروش نفت وکاهش قیمت نفت به عنوان بحران های تاثیرگذار بر بودجه در کشور ، بویژه جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره داشته و با شاره به نامگذاری سال جهش تولید ، همکاری و همدلی در همه ارکان تصمیم گیری و دستگاه‌های ذیربط را راهکار عبور از این بحران و تحقق شعار سال دانستند .

گفتنی است این دیدارها همچنان ادامه دارد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =