متولی جمع‌آوری زکات فطره کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته با توجه به تجمیع جمع‌آوری زکات فطره، مردم استان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور بیان کرد: سال گذشته مردم استان ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند که از این مجموع ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره بود که این مهم با توجه به صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اجرایی شد.
وی با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در استان افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۵ هزار و ۸۴۹ غذای گرم که هزینه بخشی از آنها از سوی دفتر نماینده ولی فقیه تأمین شد، در بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین در طول این مدت ۱۰ هزار سبد کالا نیز تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.
ملک پور ضمن تقدیر از بنیاد مستضعفان در کمک به نیازمندان گفت: علاوه‌بر کمک ۲ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا روز گذشته نیز ۵۰۰ هزار تومان به حساب ایتام استان از سوی این بنیاد واریز شده است.
وی با اشاره به روش‌های الکترونیکی پرداخت زکات فطره خاطرنشان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۵۸۸۷۷*، مراجعه به سایت emdad.ir، شماره گیری تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ و پرداخت از طریق اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا، سنا برای پرداخت زکات فطره در نظر گرفته شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =