راهکار رئیس جمهور برای پایین آمدن قیمت خودرو

رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه از سوی مردم و مسوولان قابل تحمل نخواهد بود که با جهش های غیرمنطقی و کاذب در بازار خودرو، خودروهای تولیدی کشوربا قیمتی گزاف به دست مردم برسد.

به گزارش خبرآنلاین، در روزهایی که بازار خودرو به شدت متلاطم بود و قیمت خودرو نوسانات عجیبی را تجربه می کرد، با تصمیم رئیس جمهور وزیر صمت برکنار شد و  حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شد. رئیس جمهور هم در حکمی که برای سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر کرد هم در گفتگوی امروزش با او نکات مهمی را درباره ساماندهی بازارها خصوصا بازار خودرو مورد تاکید کرد داد.

>>>در همین رابطه بخوانید؛

دستورات مهم و فوری روحانی به سرپرست وزارت صمت درباره بازار خودرو

رئیس جمهور امروز در گفت وگو با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، به انتقاد از وضعیت بازار خودرو پرداخت و گفت:طبق یک برنامه ریزی روشن و شفاف که هم برای تولید کنندگان خودرو و هم برای مردم کاملا آشکار و مشخص باشد، باید با حذف فضای دلالی و واسطه گری، خودرو با قیمت منطقی از تولید کننده به دست مصرف کننده برسد.

روحانی تاکید کرد: این مسیر باید به گونه ای طراحی شود که به حذف نقش آفرینی کاذب واسطه ها و دلالان در تعیین قیمت خودرو و ارجحیت یافتن منفعت مردم و تولیدکنندگان خودرو منجر شود و قطعا تحقق این موضوع عمل به مصوبه ستاد اقتصادی دولت خواهد بود.

وی گفت: به هیچ وجه از سوی مردم و مسوولان قابل تحمل نخواهد بود که با جهش های غیرمنطقی و کاذب در بازار خودرو، خودروهای تولیدی کشوربا قیمتی گزاف به دست مردم برسد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388505

برچسب‌ها