پوشش استخر یک سازه کارآمد برای استخر های خانگی

پوشش استخر به انواع متفاوتی بر حسب کیفیت، نوع ساخت و شکل آنها تقسیم می‌گردد. پوشش ثابت، پوشش متحرک (تلسکوپی)، پوشش های چند ضلعی و پوشش هلالی که هم میتوانند متحرک و هم ثابت طراحی و ساخته شوند.

این روزها با حظور بیشتر استخر ها در منازل و یا باغ ویلا ها استفاده از پوشش استخر و یا استخر بازشو یک ضرورت به نظر میرسد. با استفاده از این نوع سازه استخر های خانگی برای تمام فصول قابل استفاده میباشند و لذت استفاده از ورزش های آبی محدود به فصول گرم سال نخواهد بود.

استفاده از ورزش های آبی در هر فصل سال مفرح و باعث نشاط میشود، مخصوصا این نشاط و شادی در کنار خانواده با لذت بیشتری هم همراه است. در گذشته استفاده از استخر ها فقط در ماه های گرم سال امکان پذیر بود. با توسعه شهرنشینی و گسترش رفاه اجتماعی حضور استخر ها در آپارتمان ها و ویلا ها یک امکان ویژه و در برخی مکانها حتی ضروری نیز میباشد.

چرا از پوشش استخر استفاده کنیم؟

سقف ثابت و پوشش متحرک استخر مزایای مختلفی برای دارندگان آن به همراه دارد از مزایای آن میتوان موراد زیر را بر شمرد.

۱- استفاده استخر درتمام فصول مخصوصا فصل های سرد سال

۲- محافظت از اعضاء خانواده و کودکان از غرق شدگی

۳- مانع ورود گرد و خاک به داخل استخر میگردد

۴- کاهش هزینه نگهداری و تسویه آب استخر

سقف متحرک استخر ( پوشش تلسکوپی یا استخر باز شونده )

همانطور که گفته شد پوشش استخر ها را میتوان به شیوه ها و شکل های متنوعی ساخت. این تنوع در پوشش متحرک و استخر باز شو هم امکانپذیر است. استخر باز شو و یا همان پوشش متحرک استخر که بستگی به بزرگی استخر و سازه ساخته شده میتواند اتوماتیک ( ریموت دار ) و یا دستی طراحی و ساخته شود.

پوشش متحرک استخر این امکان را برای ما فراهم مینماید که در فصول سرد سال با بستن پوشش تلسکوپی استخر زیر برف و باران زمستان هم از هوای مطبوع ایجاد شده در زیر سازه و استخر بهره جست و هم در فصول گرم سال میتوان با گشودن و یا جمع کردن سازه تلسکوپی و جمع شونده استخر از آفتاب لذت بیشتری برد.

شرکت کاژه با تجربه فراوان و با در دست داشتن تیم تخصصی برای ساخت سازه ها ی استخری در خدمت شما میباشد.

اطلاعات تماس : ۰۲۱۸۸۴۹۲۳۱۴ – ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – www.kajeh.com

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388657