خط کشی ۱۵۰۰کیلومتر از راه‌های استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: امسال عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی این استان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از خط کشی ۱۵۰۰کیلومتر از راه‌های استان قزوین خبرداد و گفت: برای انجام عملیات خط کشی راه‌های استان در سال جاری ۴۵میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هزینه می‌شود.
او بیان کرد: طول راه‌های آسفالت استان قزوین ۲هزار و ۵۰۰کیلومتر است و تلاش می‌شود خط کشی راه‌های استان با اولویت خط وسط جاده‌های دوطرفه که دارای ترافیک رخ به رخ هستند انجام شود.
حق لطفی ادامه داد: در همین راستا از هفته گذشته عملیات خط کشی راه‌های استان در مسیر رفت و برگشت جاده قزوین- بویین زهرا به طول ۱۲۰ کیلومتر توسط تیم امانی خط کشی سرد اسپری این اداره کل آغاز شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با تاکید بر اهمیت خط کشی‌  در ارتقای ایمنی راه ها از رانندگان نیز خواست در راه‌های برون شهری بین خطوط رانندگی کنند تا جان خود و سایرین را به خطر نیندازند.
استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه است که از این میان ۲۷۰ کیلومتر آزادراه و ۲۲۰ کیلومتر بزرگراه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =