پژوهش موجب رشد و بالندگی‌ دانش آموزان می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امر پژوهش به عنوان موتور محرک‌ فضای ذهنی دانش آموزان می تواند موجب رشد و بالندگی‌ آن ها شود.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست صمیمی انجمن های اسلامی دانش آموزی گفت: باید برنامه های آموزشی در مدارس برای افزایش میزان آموزش و یادگیری مهارت های زندگی و پاسخ به دیگر نیازها در زندگی آینده دانش آموزان تهیه و تدوین شود.
اصغری با تاکید بر امر پژوهش به عنوان موتور محرک‌ فضای ذهنی دانش آموزان گفت: زمانی می‌توانیم با تعلیم و تربیت صحیح به تولید و توسعه دست پیدا کنیم که به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی اهمیت ویژه ای داده شود.
او آموزش و پرورش را یک سازمان یادگیرنده عنوان و بیان کرد: مدارس محیط رشد استعدادها و توانایی های مدیران، معلمان و دانش آموزان است.
مدیرکل آموزش پرورش اظهار کرد: مدرسه ای که به فکر رشد تمامی پارامترهای خود باشد، مورد استقبال بهتری از سمت دانش آموزان و اولیای قرار می گیرد.
این مقام مسئول وظیفه و نقش آموزش و پرورش را در بروز خلاقیت دانش آموزان مهم دانست و افزود: سیستم آموزشی با ایجاد فضای با نشاط در مدارس می تواند زمینه بروز و ظهور توانمندی ها و خلاقیت های دانش آموزان را در مدارس فراهم کند.
در این نشست دانش آموزان نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های آموزشی و پرورشی مطرح کردند که مدیرکل آموزش وپرورش به آنها پاسخ داد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =