نظر کاربران خبرآنلاین درباره یک عکس: او تاریخ ساز نبود

کاربران خبرآنلاین معتقدند که اسامه بن لادن سرکرده القاعده تاریخ ساز نبوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نه سال پیش در همین روزها ، اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده از سوی نیروهای آمریکایی طی یک عملیات در ابیت آباد پاکستان کشته شد و تا ماه ها تیتر رسانه های خبری جهان بود.

بن لادن در تاریخ 2/می/2011 تنفگداران نیروی دریایی آمریکا معروف به ناوی سیلز در ابیت آباد پاکستان رهبر القاعده را پس از گذشت ده سال از حمله به برج های دوقلوی نیویورک کشتند.

بن لادن کسی بود که آمریکا در سال 2001 به بهانه کشتن او به منطقه لشگر کشی کرد و حتی پس از کشتن او همچنان در منطقه با کمک گروه های تروریستی غرب آسیا را در آنارشیسم فعلی فرو برده است. آنارشیسمی که به قدرت هژمونی او برای ماندگاری در منطقه کمک شایانی کرده است.

کاربران خبرانلاین درباره او نوشتند:

کشته شدن بن لادن با توجه به اینکه شبه نظامیان روس به ارتفاعات شمال سوریه دسترسی داشتن و از اون طرف تلاش سعودی ها برای ارتباط با اعضای دائمی اوپک میتونست شرایط خاور میانه رو جوری رقم بزنه که حتی ترک ها که درگیر انتخابات پارلمانی بودن چراغ سبزی به اوباما نشون بدن تا با مداخله در نیروی زمینی ارتش افغانستان وضعیت استراتژیک منطقه رو با پیچیدگی خاصی روبرو کنه

کاربری نوشت: به نظرم نامش در لیست مردان تاریخ ساز است چرا که چندین سال یکی از بزرگترین ارتش های جهان را بدنبال خود کشاند و کلی انرژی و نیرو و وقت از آنها گرفت ولی در نهایت در بده بستان های دستگاههای اطلاعاتی بفروش رفت!

در پاسخ به تاریخ سازی بن لادن مخاطبی عنوان کرد: خودت رو بذار جای قربانیان 11 سپتامبر که از برج های دوقلو خودشون رو به پایین پرتاب میکردن یا مسافران اون هواپیماها یا هزار جنایت دیگه این موجود کثیف

مخاطبی نوشت: ایشون در ستایش بن لادن ننوشتن، فقط گفتن که این مرد تاریخ ساز بوده که خب نمیشه منکر شد همونطور که ابوبکر البغدادی هم بخشی از تاریخ خاورمیانه را ساخت اما بغدادی کجا و بن لادن کجا که نظم جهان رو بهم ریختتاریخ سازه دیگه داداش چی میگی؟ مگه تروریست ها تاریخ سازی نمی کنن؟ اونم این که هنوز خارومیانه داره تاوان کارهای اینو پس میدهبعضی از آدما یا جریانات ذاتا مرتجع هستند بعضی مترقی هستند.

کاربر دیگری عنوان کرد: حتما بن لادن یه فرد مرتجعی بود که میخواست دنیا رو برگرونه به هزار سال قبل. پس به هر نیروی مرتجعی نباید عنوان تاریخ ساز داد. باید کمک کرد تا نابود بشه و راه رو برای پیشرفت ترقی و تمدن باز کرد

 امریکا به ازای 3 هزار نفری که توی 911 مردند 2 میلیون نفر رو کشت که صد البته نوکران بی جیره مواجب کدخدا نمیبیننشکاخ سفید و صهیونیست های نفت دزد خودشون تاریخ ساز پرور هستند و تاریخ ساز کش !!! زمانی که هیلاری کلینتون به صراحت گفت که در زمان وزارت خارجه اش به 110 کشور جهان سفر کرده و اون ها را قانع کرده که در مسیر ایجاد داعش امریکا رو تنها نذارند و اگر حمایت نکردند حداقل سنگ اندازی نکنند و ساکت باشند نقاب از چهره شون افتاد . بن لادن از داعش سرسخت تر و قوی تر نبود منتهی به زبان ساده تر تاریخ انقضاشون تموم شده بود . ذهن ها آنقدر باید قوی باشد که آمریکا با کشتن تاریخ گذشته ها نتواند صورت خود را تطهیر کند تاریخ را دو جور می توان ساخت یکی با شجاعت و دیگری با کثافت و این دومی همیشه نصیب اینها می شود.

مشروح نظرات را اینجا بخوانید.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    3 1
    نا شناخته
  • US ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    0 0
    بن لادن صد درصد دست پرورده امریکاست