تصاویر | آخرین وداع با پیکرِ همرزم سردار سلیمانی در معراج شهدا

بستگان، دوستان و نزدیکان شهید ابوالفضل سرلک با حضور در معراج شهدا، با پیکر این مدافع حرم و همرزم سردار سلیمانی وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر ابوالفضل سرلک، شهیدِ مدافع حرم، روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ در سکوت خبری وارد تهران شد و به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم وداع عمومی برای او برگزار نشد.اطرافیان و بستگان این شهید، با حضور در معراج شهدای تهران برای آخرین بار با پیکر او وداع کردند.

شهید مدافع حرم، ابوالفضل سرلک از یاران نزدیک سردار شهید قاسم سلیمانی و از فرماندهان زبده نظامی قرارگاه حلب سوریه بود که سابقه حضور مستشاری در عراق را هم در کارنامه عملیاتی خود داشت.

او که به خاطر حضور مداومش در میادین مقاومت، به همراه خانواده در سوریه سکونت داشت، سرانجام در روز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و با زبان روزه بر اثر تله انفجاری تروریست‌های تکفیری در شرق حلب به شهادت رسید. پیکر مطهر او در روز شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) در زادگاهش در امین‌آباد شهرری تشییع شد.

تصاویری از وداع اعضای خانواده و نزدیکان این مدافع حرم را با پیکر شهید ببنید:

شهدای مدافع حرم , مدافعان حرم , جبهه مقاومت اسلامی , معراج شهدا ,

شهدای مدافع حرم , مدافعان حرم , جبهه مقاومت اسلامی , معراج شهدا ,

شهدای مدافع حرم , مدافعان حرم , جبهه مقاومت اسلامی , معراج شهدا ,

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    10 6
    روحش شاد روح همه انبیا واولیا الله و شهدا و صلحا و امام راحل و رفتگان و ذوی الحقوقان شاد باد
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    1 2
    حاج قاسم عزیز این رسمشه تو یارانت یکی یکی سفر کنید شما که به آرزو ی خودتان می رسید ما چه کار کنیم که در بین گرگ ها افتادیم برای ما دعا کنید حاج قاسم عزیز ، شبهای قدر با یا شما اشک ریختیم و به نیت شما دعای جوشن کبیر خوندیم و قرآن به سر کردیم . به قول دخترت ، حضرت پدر ، برای رهبر ما دعا کن دعا کن دست سید علی به مهدی موعود برسه دعا کن گرگ های دوروبر سید علی نابود بشن حضرت پدر ، برای رزمندگان اسلام دعا کن دعا کن ، دعا کن ، دعا کن حضرت پدر که فقط پدر زینبت نبودی .خیلی دل تنگ توام حضرت پدر
  • فاطمه IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    1 2
    ایشالاشفاعت ماراهمدرآن دنیاکنند
  • برسمنانی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    1 2
    افتخار ما به شهدای ماست .