موافقت مجلس با کلیات طرح مقابله با اسرائیل/شعار مرگ بر اسرائیل در صحن مجلس/مشارکت وزارت خارجه و اطلاعات سپاه در اصلاح طرح 

نمایندگان کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه اسرائیل را تصویب کردند.

به گزارش خبرآنلاین، طرح دو فوریت «مقابله با اقدامات خصمانه اسرائیل علیه صلح و امنیت» در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت و بهارستانی ها که هفته گذشته فوریت این طرح را به تصویب رسانده بودند امروز کلیات این طرح را با اتفاق آرا تصویب کردند. 

پس از آنکه علی لاریجانی که ریاست مجلس را به عهده داشت اعلام کرد کلیات با اتفاق آرا تصویب شد نمایندگان در صحن علنی شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند. 

مشارکت از وزارت خارجه تا اطلاعات سپاه در اصلاح این طرح 

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیش از رای گیری درباره این طرح گفت: طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس که روز خیزش همه مسلمانان علیه رژیم متجاوز صهیونیستی است تهیه شده و دو فوریت آن در هفته گذشته به تصویب رسید.

وی در ادامه اظهار کرد: در این مدت جلسات متعددی با حضور نمایندگان وزارت خارجه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه تشکیل شده و از نظرات و دیدگاه‌های همه بهره گرفته شده است. نهایتا طرح با عنوان طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت با ۱۶ ماده به تصویب کمیسیون رسید.

بنا به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت، بر روی تمام مواد این طرح چه از لحاظ حقوق داخلی و چه از لحاظ حقوق بین‌الملل کار تخصصی انجام شده است. وی خطاب به نمایندگان گفت: از همه دوستان تقاضا دارم که در تصویب مواد همکاری داشته باشند.

۲۷۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =